Jag kan trösta dig med att trots att jag har hyfsad kläm NuMos fysiska företräden har jag ingen aning om vem han egentligen är. Han är lite som Dragos (eller som han kallas i populärpress: Fantomen, den vandrande vålnaden) får man syn på hans rätta jag dör man en gruvlig död...
Frågan hade kanske låtit så om den hade varit på svenska, (vilket inte hade varit så smart.) Meningen, enligt min tolkning, var att jämföra den överaskande skillnaden mellan Müleggs fantastiska prestation från den knäckta Elofsson. Den frågeställningen var åtminståne mera relevant än att få veta om Mülegg visste om Elofsson brutit. (Precis som om han höll reda på alla som klev av.)
Kan någon tala om för mig hur matchen slutade? Känns ju lite fånigt att gå och lägga sig utan att veta det, nu när jag har börjat "se" den... (Ids inte kolla på ngn annan sida).
Aah...nu säger du ngt. Jag tolkade det som att han skulle fråga om tysken visste att Elofsson hade brutit loppet. Om han däremot skulle fråga om Elofsson var knäckt kan det ju funka...
Vafaen, dina inlägg kommer inte upp i mitt Hockeysnack LIVE - fönster. Inte nog med att vi inte får veta vem du egentligen är, du är så hemlig att dina meddelande inte syns.
Visst kan det betyda knäckt men i detta läge var det inte så han menade. Han menade att han brutit. Han fortsatte nämligen med att säga att Elofsson stigit av innan Mühlegg svarade.
Hur kan frågan "Did you know that Elofsson was broken?" Någonsin tolkas som att frågan var annorlunda ställd än den var. Frågan var ju ställd som den var. Ordet broken kan tolkas olika . t.ex. knäckt.
Ja och ändå är han en av de bättre på SVT-sporten. Eller vad sägs om Christer Ostbåge, Mats Nyström, Albert "signerat" Svanberg och Staffan lindeborg? Vilken första-uppställning.
För mig känns det ändå som att det vore farligt. Vet inte riktigt varför. Men, som sagt, jag tror på Murphy. Vore det inte höjden av djävlighet om Bäckis gick och vann SM-guld med MIF, genom att besegra bl.a. MoDo i slutspelet? Det är klart, det vore kanske värre om de vann i en final, men jag tror ändå att de möts i kvarten (om de teoretiska förutsättningarna finns).
EDSTRAND, Ann-Louise Results / Schedules | Medals | Athletes | About This Sport COUNTRY Sweden RESIDENCE Nacka, Sweden GENDER Female DATE OF BIRTH 25 APR 1975 PLACE OF BIRTH Sjaelevad HEIGHT 1.78m (5'10") WEIGHT 68kg (150lbs) DISCIPLINE Ice Hockey EVENTS Women's Ice Hockey NICKNAME Annlou OCCUPATION Accountant MARITAL STATUS Single LANGUAGES SPOKEN Swedish, English CLUB NAME MB Hockey STARTED COMPETING 1981 POSITION Defense UNIFORM NUMBER 17 SHOOTS Left NATIONAL TEAM Since 1993
Finns inte jag??
Är jag bara en skuggfigur???