Knas! Vetduvad? Jag skrev flest inlägg förra veckan, efter otroligt kämpande. Över hundra stycken kvalitativa kvantiteter. Det konstiga var att veckan tog slut i Lördags, på Söndag var man på noll igen.
Skall bli spännande att se om jag kan lista ut den. Men kvinna som du är så lyckas du väl linda mig runt lillfingret och lura mig så det står härliga till om det. Ni är ju bra på det.
Ja, du skrev det ju själv. Hur stora förhoppningar hade man på honom då? Själv så såg jag honom som sjunde eller åttonde back.
Men okej, kolla noga nu, för här kommer det:
Lassemaja har faktiskt varit helt okej i år. Han är inte MODO:s bästa back men okej femte kanske. Endast slagen av Hedin, Hållberg, Lintner och Pihl. Ja, du läste rätt Pihl. Han är oerhört viktig för MODO:s spel bakåt.
Ja, Per, jag vet att det var min idé...jag bara talar om för dig att jag börjar bli less på det nu... ;) Även bra idéer kan tyckas mindre bra efter ett tag!
Poffa: Mig vetandes har Lasse J inte varit skadad hela säsongen. Ville endast ha fram ett litet erkännande om att han faktiskt spelat över förväntan i år. Men hur stora förväntningar hade man från början egentligen?
Inte är det jag som tjatar om att du skall smöra för mig. Det var ju du som ville testa om det funkade och när det gjorde det så har du ju användt dig av den metoden ett tag.
Det var du som sa "har du sett den här adressen? NuMountain brukar vara där och skriva" (när jag undrade varför det hade varit så dött på forumet, eller ngt liknande).
Det var också du som satt och laddade upp en massa bilder och fick en massa fuskpoäng, som nu gör att jag är rutinerad men inte du. Muahaha.
Och i natt får vi se om han lyckas göra någon poäng också. Slovakien skall ju bara vinna mot Lettland, även om Lettland inte är ett "lätt land" att möta.
Ja visst ja. Det där blev ingefär som när man glömmer bort att räkna sig själv, vilket innebär att man får springa omkring och leta efter den som saknas.
Allt jag vet är att enligt gamla skrifter (fråga mig inte vilka, herregud, det är ju tio år sedan jag läste om detta i skolan) så börjar veckan med en söndag.
Det där "hockeysnack live", det känns som att det är ännu ett försök att styra folks liv så att de ska måsta sitta uppkopplade på nätterna när de egentligen borde sova. Fyyy fanken!