Om man inte har haft ngn katt då? Här kommer en lista på vad mina husdjur hetat:
1. Kurt (kanin) 2. Ettan (kanin) och Tvåan (kanin) 3. Ett namn som både jag och min syster glömt bort, men det var iaf en (kanin) 4. Roy (hamster) 5. Nassa (hamster, som hette Nasse tills vi upptäckte att vissa saker antydde att namnet var lite fel)
Nu fick du mig att tänka på gångna katter *suck*...hmm, man kanske ska göra ett nickbyte till "Knäpparn" (som enligt min mening innehar benämningen du nämner).
Jag vet inte vad som är värst. Att förknippas med sorkarna från solna lr en gammal tennisspelare.
Mitt nick är en hyllning till världens underbaraste katt så en ändring kan aldrig komma på tal. Nä nu börjar jag nästan känna lite sentimental. May he rest in peace...
Jag avlade (avlade?) visit i hans hemstadsdel idag - nu blir han nog nöjd! Funderade ett tag på att stjäla "Snöstorpsvägen"-skylten. Var dock lite för mycket solsken för att en sådan akt skall passera obemärkt i en så pass fläckfri stad. (Knappast någon risk för att utsättas för ett ONI-ingripande, men ändå - man är väl städad).
2002-03-10 11:00 Veddige HK - HC Örebro 90 Sandvikens Ishall 2002-03-10 14:00 Brynäs IF - MODO Hockey Sandvikens Ishall
SM-SEMIFINALER OCH SM-FINAL Arena: Ritorps Ishall, Solna
Lördagen den 16 mars 2002 klockan 12.30 SM-semifinal 1 Lag 1 från Grupp A-Lag 2 från Grupp B
Klockan 16.00 SM-semifinal 2 Lag 1 från Grupp B-Lag 2 från Grupp A
Söndagen den 17 mars 2002 Match om tredje plats Klockan 12.00 Förloraren i semifinal 1-Förloraren i semifinal 2 SM-final Klockan 15.30 Segraren i semifinal 1-Segraren i semifinal 2
Jahaja, broderligt var det, då får vi väl kollektivt ställa upp och bocka (och niga) tacksamt för den där mycket nyanserade och smakfulla TImråinställningen i kvalserien ´83. (Som ju jag bara har läst om, luleforum har historiskt sett varit lie mer hätska angående detta än Hasse A. i våran 75-årsbok :-)
Tala bara om för mig vem av dem du är gift med, så ska jag framföra hälsningen.