För alla er runtom Uppsala och Stockholm finns den ultimata supporterklubben för er MODO-fans, nämligen MODO 018 (www.modo018.se). Så vad säger ni? Ska vi ena oss denna säsongen och göra den till den bästa någonsin?
Deniise: Nu är man inte boende i närheten av ert uppsamlingsområde, men måste säga att det är trevligt att det dyker upp fler och fler supporterklubbar för modo runt om i vårt land. Ser fram emot att ni även dyker upp i templet och hjälper den lilla skara som kämpar på där. Tror Modo-Syd brukar göra en foppa-tour eller något där de ser några matcher här uppe.
Gidde: En fråga: Så vi får inte göra smileys för att knaskamilla inte tycker om det? Låter lite underligt.. Deniise och jag ska ta det lugnt med "spammandet" då. Eller?
Ville bara förklara för dig varför hon reagerade som hon gjorde. Gör som jag, ha en länk i din presentation till hur dina smileys ska tolkas, så får de som vill följa den :)
Meh, jag har inte sagt något om smileys! För övrigt fattar jag att du alltid är ironisk, så du behöver aldrig använda några.
Däremot minns jag att för några år sedan blev vi tillsagda att inte posta samma länk mer än en gång, ifall den inte var relevant att posta igen. Man kan väl ändå inte påstå att det är relevant att posta samma länk tio inlägg i rad?
Men det är klart. Det händer ju iaf något i gästboken...
knaskamilla: Usch, vilka jobbiga funderingar du har. Jag tror jag gör som mina elever, ägnar 95% av lektionen åt introspektiv kontemplation eller prat med klasskompisen bredvid.
Vid det här laget tycker jag de oskrivna reglerna är tillräckligt tydligt nedskrivna. Åtminstone en specifik oskriven regel som knasamilla här tydligt skrivit ner.
Nillah, Deniise: Som sagt, kul att ni joinat och ännu roligare att ni har en seriös supportersida för folk i Uppsalaområdet. Ni behöver dock inte länka tio ggr om :) Nu gjordes det iof delvis för att driva lite om det hela så ingen skada skedd. Men tänk på de mäktiga modoratorerna.
Efter att ha blivit jävligt nöjd över min senaste ordvits drar jag mig nu tillbaka. Eller ja, sanningen är att jag ska flyttstäda och det suger.