Rytter: Jo då Lyrenäs har spelat. Tycker mig sett hans nummer iaf?
Sen nog tror jag Blomstrand fick en jävla smäll. Det är väl snarare läkaren man ska kritisera som tydligen hinner göra en hjärnskakningskoll på 30sek. (Eller snarare frågade om han mådde bra och såklart trodde på honom när han sa ja)
Härligt Molin! Härligt backcheck på Almtuna backen där. Glider bakom Molin bara.
Såg inte mycket av Jordan i början, men får vi bara in honom i spelet så tror jag han kommer leverera en hel del. Ser sjukt stark ut och bra med pucken, skulle vara kul ifall han får gå in i PP och avgöra nu.
Monno: Inte mkt som stämmer för Karlkvist. Men han kämpar på bra tycker jag. Får hoppas han kan få det att lossna lite igen. Han kämpar verkligen för det.
Amitiel: Samma sak med A-laget, alltid roliga att titta på- Ett av de målgladaste, men tyvärr i fel må och i egen kassel, men mycket mål blir det.... Tror vi är sämst i insläppta mål, trots seriens bästa keeper...
Tycker ändå vi spelade bra i 3 mot 3, utnyttjade våra snabba spelare och hade ju nästan all puck och skapade en del. Almtuna var ju aldrig riktigt nära förutom när dom trippade rundqvist och skapade ett läge.
{7225}: och då leverar du... New England är inte en delstat. Visst ligger delstaten new Hampshire inom det området som kallas new England, men man skulle aldrig skriva Manchester new England... Det är Manchester nh...
New England är tre delstater i nordost. Mest känd är Massachusits där Boston ligger i.
Måste vara länge sedan vi hade så många bra skyttar i laget, Karlkvist, Björklund, Smotherman och Molin.
Som det ser ut nu är det plats 7-8 vi krigar om, blir svårt att hinna ikapp Timrå,Tingsryd och Västervik med tanke på det handicap vi lämnade i början.
{5647}: Men tycker du vi leder ligan? Fatta att vi är ett bottenlag i ämnet insläppta mål. Finns en anledning till att vi krigar om att slippa negativt kval, inser du det ?
Robin Ztorken L: Det är inte många som leder ligan. Inser inte du att dom flesta målen släpptes in början av säsongen då vi hade ett nytt lag. Vi hade inte Hanses.
Inser inte du att vårat lag har blivit 10 gånger bättre? Vad gör du här då du inte verkar hejar på Modo ens?
{8198}: Fattar du att vi inte ens är topp åtta? Skit samma hur många vi släppte in i början, eller inte men vi är i botten av den liga vad du än tycker. Nu står Hanses och läckaget är inte täppt
Robin Ztorken L: Fattar du inte att det är matcher kvar?? Tror du hockey funkar så att det aldrig någonsin ska släppas in mål? Det är en omöjlighet, du verkar inte så kunnig om hockey, mycket faktafel och ser hockey på ett väldigt konstigt sätt. VI VANN IKVÄLL.
{5647}: New England är ju ett ytterst vedertaget begrepp, lite som Norrland i Sverige och det är ju faktiskt inte speciellt otroligt att kommentatorn faktiskt sade New England då faktiskt Monarchs själva säger sig komma från New England.
{5647}: Manchester ligger i New England oavsett hur mycket du googlar. Nu trodde kanske kommentatorn att det handlade om Manchester i England men det ändrar inte på det faktum att det Manchester som det handlade om faktiskt ligger i New England i USA.