Millennium: Modo har tappat den där vinnarinstinkten man hade i början av serien, då kunde man spela halvdåligt men ändå vinna matcher, nu är det tvärtom istället. Sen så är Isak Wallin inte alls samma matchvinnande målvakt som Erik hanses. Vi skulle behöva han nu, han kan vinna matcher på egen hand
Domsjö: Ja jag menar att det var dumt att skjuta när det var så mkt folk ivägen. Men du har rätt i det du säger också att ska man väl skjuta så är ett höstlöv bättre i såna lägen.
Tycker vi är bättre än Björklöven men vi är inne i en helt fantastisk period där vi lyckas hitta sätt att förlora.
Domsjö: Han skulle såklart inte skjutit i sämsta läget på länge när vi hade avvaktande utvisning. Är det någon gång man kan spela sig mot öppet mål är det väl då.
Ben Perrault: Stör mig så jävulskt på Tobias Ericsson så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Tycker han tar så sjukt mkt felbeslut så man undrar om det inte är J18 han kommer ifrån...
Robin Ztorken L: vi är inte bättre just nu, sant. Men spelar ingen roll. Är man modoit får man köra klyschan att ta ett byte i taget och se de små bra sakerna. Till skillnad från dig där glaset alltid är halvtomt. Man blir lite trött på ditt trollande
Känns som hemmasviten kommer fortsätta ikväll, haft den känslan innan och stärkts av det jag sett. Men stängt av nu inför tredje så det kanske hjälper.
Ben Perrault: Såg Foppa på läktaren, undrar vad tycker om den här smörjan? Det är verkligen dålig hockey, tänk att den vinnarskallen ska behöva bevittna detta skådespel. Tycker synd om honom att han ska behöva se dagens Modo på isen...
{5647}: Tycker inte löven har något alls att hämta i 2a. Ändå 1-1. Surt. Och lite dåligt. Känns svagt att klaga på domarna men det tillåts en hel del hakningar och holdings tycker jag.
{7943}: du förstår fortfarande inte. Berglund får en förmodad hjärnskakning. Någonting jaja inte tror är en huvudskada. Själv tycker jag att regelboken tydlig säger att man ska blåsa av vid en förmodad huvudskada.
Jag har fortfarande inte pratat om utvisning, även om du verkar ha kopiöst svårt att förstå skriven text.
{5647}: Se på reprisen!!! Tar i bröstet på spelaren och dessutom står det i reglerna att ett mål inte döms bort OM det är en två minutare.. Tror att Du ska googla fram reglementet och läsa på men Du har en tendens att spy gala om det går emot.. Nu skiter vi i det och spelar hockey...
Heja Modo, ni är en skam