Inlägg: 1860496
Svarskommentarer
Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: Fan åka offside är det ända Eriksson lyckas med.
Klassiskt förlora i tredje perioden spel av Modo, inte konstigt att fansen gått hem..
Klassiskt förlora i tredje perioden spel av Modo, inte konstigt att fansen gått hem..
Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: Nu har luften gått ur oss helt också... självfötroendet är nere i källaren.
Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: Inte långt ner till nedre sträcket nu, kanske kan bli kval trots allt!
Tycker vi är bättre än Björklöven men vi är inne i en helt fantastisk period där vi lyckas hitta sätt att förlora.