1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507848 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1860496

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Domsjö: Ja jag menar att det var dumt att skjuta när det var så mkt folk ivägen. Men du har rätt i det du säger också att ska man väl skjuta så är ett höstlöv bättre i såna lägen.

Tycker vi är bättre än Björklöven men vi är inne i en helt fantastisk period där vi lyckas hitta sätt att förlora.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: Fan åka offside är det ända Eriksson lyckas med.

Klassiskt förlora i tredje perioden spel av Modo, inte konstigt att fansen gått hem..

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: Nu har luften gått ur oss helt också... självfötroendet är nere i källaren.

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno: Inte långt ner till nedre sträcket nu, kanske kan bli kval trots allt!

Sv: Modo - Björklöven 30/12
Monno:

Och när vi väl gör mål hittar man ett magiskt sätt att ta bort det.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB