Roligt att få glädja dig. På tal om någonting helt annat, när är nästa junismatch? Vi måste ju dit och ta tillbaka vårt bord, så vi har någonting att samlas runt.
Du vet, H Höger och det Runda Bordet. Nästa storfilm från SF.
Backar: 3 Mattias Timander, 5 Hans Jonsson, 6 Tobias Enström, 7 Jesper Damgaard, 8 Oscar Hedman, 32 Tobias Viklund 33 Pierre Hedin.
Forwards: 4 Jan Öberg, 12 Daniel Sedin, 13 Mattias Weinhandl, 15 Andreas Salomonsson, 17 Fredrik Warg, 18 Peter Öberg, 20 Henrik Sedin, 21 Peter Forsberg, 23 Magnus Hedlund, 26 Mattias Wennerberg, 27 Alexander Steen, 39 Per Svartvadet, 40 Magnus Gästrin.
Damgaard spelade inte i går på grund av att han tvingats lämna återbud på väg upp till Luleå. Man undrar lite vad som hänt. Hade han inte betalt biljetten och blev tvingad att stiga av i Skellefteå, eller körde de ifrån honom då de hade pisspaus strax efter Umeå?
Hedman lär väl bli sjunde back i alla fall. Viklund får spela med J20 och Jansson blir åttonde back. Åtminstone om bara Muir kommer. Kommer Ante också vet jag inte riktigt hur man skall lösa det. Nästan så att jag hoppas att han inte kommer.
Vi har redan nu (Muir inräknat) massor med bra backar:
Ambroo: Jag har verkligheten väldigt nära mig. Imponerad att det inte tog mer än 2 timmar innan nån svarade på inlägget. Svaret jag väntade mig innehöll exakt de orden som jag tänkte när jag skrev inlägget. Nu kan man gå och lägga sig och sova med ett leende på läpparna.
Läste just om matchen i ÖA. Är jag överkänslig, eller är artikeln väldigt kasst skriven? Känns nästan lite som den där Kebartikeln någon länkade till (= rörig).
Jävligt kul att Zakke fick en så bra debut, för övrigt. Eller, ja, jag vet ju egentligen inte hur han skötte sig, men...det verkar i alla fall ha gått bra.
Paddan: Du har nog fel men du kan ha rätt. För att peta ut ögonen på Modoiter så krävs ju bara ett finger så det tror jag inte han ska göra. Jag tror nog att han letar efter ett hål den där Brynäsjäveln - han brukar göra det när han är i farten runt om i det avlånga hockeylandet.