Saleva: shit vad nära de var att få med sig alla tre poängen! Snyggt mål i sudden. Briljant av Ljungblom och köra ut ur tv-bilden och sen glida tillbaka och styra in den! :-D
{8384}: trevligt men Luleå lär ta tillbaka den där förstaplatsen efter deras match emot Göteborg senare idag tjejerna är riktigt vassa i år det märks att man har ett ungt och utvecklingsbart lag som har blivit bättre och bättre dom senaste säsongerna.
M Horava: Hennes radarpartner Ebba Hedqvist ledde poängligan innan hon blev avstängd sista matchen. Troligen skulle Ebba vunnit poängligan om hon fått spela, men då skulle även Mira gjort fler poäng. De två verkar vara helt i särklass.
puffe: Menar du på sambon eller hunden ?😂 Det är en fralla :) Nä men jag jobbar mycket och trivs oerhört bra som livet är, men vi får se, svärföräldrarna vill nog att vi ska skaffa knodd så man får kanske krypa till korset 😅
Maria Rooth lyckas med konststycket att ta ut ett Allstar-team utan varken Ebba eller Mira.Med motiveringen att de uttagna spelarna gjort mer för att deras lag skulle gå långt i turneringen. Ebba och/eller Mira har mål eller assist på 54/62 mål i turneringen, 87%. Gjorde 5/5 mål i slutspelet med en speltid på ca 30 min per match.
KB: Tänkte just skriva detta, löven är riktigt bra idag men Almtuna verkar vara förvirrade. Löven vinner alla närkamper och får friläge på friläge.. lite bättre skärpa i avsluten hade det kunnat stå 5,6-0
puffe: Assisterande tränaren som fick gå för ett tag sen verkar ha haft något att göra med det. Han har inte varit uppskattad av spelarna som jag förstått det.
KB: Väldigt synd om det gick så långt att hon kändes sej tvingad att lämna för det. Man blir ju inte galen av lycka när man ser damkronorna nu(trodde dom haft några år på sej att åter visa sej lite starkare), men Waxin är stabil