MODO - Djurgården 3/11 -05
Lumber Jack:
Äääh, Challe är en cool kille. Han skulle aldrig göra något dumt eller vela i sina ståndpunkter. Säg förlåt nu för dina insinuationer.
Undrar om det går att hitta den artikeln via expressens rubriker, eller är man tvungen att gå via HS.
[url=expressen.se/index.jsp?d=751&a=464584]Helvetet över för Modo[/url]
Ja, verkligen! Otroligt underlig stämning. Som sagt, det var nog bra att han gjorde den där felaktiga avblåsningen. I alla fall eftersom vi ändå vann matchen till slut.
Jag undrar för övrigt litegrann vad Lückner tagit till för trick för att spelarna skulle tro att alla perioder var första perioden.
Vad ska man säga annars? Två gånger den här veckan har jag varit närmare att få in mitt 7-2-tips än på de senaste två säsongerna, känns det som. Det blir nog mot Södertälje på bortaplan på lördag.
För övrigt så blängde nämnde Lundquist irriterat på min matchtröja ikväll.
65selander:
Det har jag inte sagt. Jag sa Brynäsare från Sthlm och då hotade de mig till livet.
Inte säga så om mina spelare, han kan inte veta att du är så kass på att spela det där Bombtjofrästjöret. Så skyll dig själv! :)
Tänk att det finns mattegenier i Husum.
Paddan:
Frisco hävdade att Green var bäst idag. Jag tror han har mer rätt än dig.
Svarten är iofs inte så tokig han heller.
Bäste back, där blir det svårare. Timmy och Hasse sliter något djuriskt men det blir Timmy som vinner på bättre backpartner.
Dagens Helvetesjävlaskitspelare: Magnus Kahnberg (han förstörde min vinst på Bomben idag med sitt Empty Net Goal).
Vallin:
Zeunerts kan de inte ens stava till. Däremot så toklanserar de ölen Småland. 48:- per flaska. Skapligt gott, men tyvärr förbjuden frukt. Jag får ta av min Loka istället.
Salomonsson ingen utvisning! Kors i taket men dom var inte på han så mycket heller. Det var väl bara en gång nu emot slutet på Mattson var där och då kom Salles armbåge som en reflex men den träffade inte.
4:e linen jobbade och slet. DIF backade nästan själv ner i de egna hörnen då dom visste att dom hamnar där till slut ändå.
OJ vad Lassila köpte korv på Horavas sista. Så vackert!!!
Festa till det med en Trocadero då kanske? Gå ner till baren och kräv en Zeunerts vettja!
Vallin:
Haha, det vore nåt dä. Men med tanke på att jag ska jobba hela dagen i morgon så är det bara att bita ihop och hålla sig nykter.
Vallin:
Storvinsten var ordet, sa Bull. 6,11 gånger den satsade femtiolappen. En hel sjö med pengar, typ.
Vallin:
Fortfarande för dyrt. Slut nu, härligt med seger. Dessutom sitter trippeln, efter som HV vann med 3-1 mot Timrå.
Fast ett livstidskontrakt med honom borde å andra sidan inte kosta mer än kaffepengar.
Som Knas tidigare uttryckt, läge att utforma ett livstidskontrakt...
Aaah, 2 x P & 2 x H...tusan, det blev två PH av det.
Å andra sidan blir det ett bra PH-värde på Modo, eller?!?!
65selander:
Jag gör aldrig som du säger. Trippeln i kväll bestod av MODO, HV och Luleå. Endast HV som har det lite tugnt.
5-2 nu, Bremberg.
Skulle vilja citera en skribent med poetiskt sinnelag. "Jag kände en stor lättnad falla från mina axlar."