hellge: Han är präxis vad Timrå behöver för att kunna hoppas på en morgondag. 3p både för Modo o Timrå samma kväll... Kors i taket, när hände det senast?
hellge: Emil Pettersson är bättre än alla era nordamerikanska stjärnanfallare tillsammans, någonting att tänka på för Svartvadet kanske. Bra match av er idag, mössan av.
hellge: Nämner man Elias Pettersson och Modo i Timrå boken blir det lynchstämmning direkt. Han är nog en om inte den bästa i sin årskull. Jag tror vi har väldigt väldigt bra chans att värva honom i framtiden. Framförallt om Emil är kvar då.
Men jag tror ändå det vore bra för honom att ta iaf en hel säsong i Allsvenskan som producerande spelare innan han spelar SHL. Om inte annat bara för å va snäll mot Timrå...
{7639}: Skröder gör sin bästa match på väldigt länge, mycket mera fart samt att han äntligen vinner lite närkamper samt står placerad framför mål. Öberg tycker jag visade lite bättre takter redan innan skadan jämfört med ifjol förutom kvalet! Fy f...... vad skönt!
Så skönt med en seger. Det var jäkligt glest på ståplats, men en skön och uppsluppen stämning.
Om jag inte sett fel möter dessutom Rögle och Malmö varandra nästa omgång. Hur vill man att det går där? Vilka är sämst av dem?
Som du säger, jäkligt viktiga matcher framöver.
Och nog fans ser man en Johanson-effekt. Försvarspelet är många gånger bättre. Och Emil-linan börjar växa ut till riktigt bra. Kan kanske bli en klassisk trio. Alla tre skulle kunna vara kvar en längre tid i Modo
hellge: Kul med en seger mot ett icke bottenlag. Första tre poängaren mot ett lag på i topp sju i tabellen. Nu blir det förlust mot Växjö sedan en livsviktig seger mot Rögle. Avlutar med Luleå och Malmö X 2. Vi skulle behöva tre segrar där om vi skall nosa på play in.
Monno: Det heter ju att man har ansvar för sin egen klubba, så målet borde inte godkännas. Dessutom bjöd domarna på första målet för Dif på feldömd utvisning.
Matrix: Vrf kolla inte domarn isf? Tjänstefel. Ingen roll för segern men våra målvakter behöver all boost dom kan få. En insläppt känns alltid bättre än två. :-)
Monno: Missade med butler, men fytusan vad skönt med en vinst! tack för ikväll gubbar och gummor nu ska jag göra Barcelona.. tur man är glad för en kväll