Vad i helvete är det för jävla fel????????????????????????????????? Färjestad gör mål på allting! Man missar målet och ändå studsar pucken in i mål på något sätt
Robin Ztorken L: Tyvärr har du rätt för en gångs skull. Två rätt billiga mål. Ruggig tur på det tredje där. Vi har verkligen maximal otur också, det är inte bara så att vi är dåliga.
Nieminen: blir nästan förbannad på Olofsson. Har man så sjukt bra skott som honom ska man inte passa när man har skottläge i slotet. Det har han gjort flera gånger redan. Skjut för Fan.
Skulle vara grymt att få ha kvar Olofsson och Thomas så vi har en bra kedja intakt. Fattar inte att Olofsson inte lockas av att stanna och få spela 17+ minuter varje match och massor med tid i PP. Här är han ju garanterad den rollen i första eller andra kedjan.
Sawchuk: Jag tycker också att tacklingen tar i bröstet i första hand, men då han kommer från blind side. Känns ju alltid som vi har oflyt. Förra matchen var det en mycket klarare tackling i ryggen på Pettersson som man släpper.
Föga förvånande att Nygårds kommer tillbaka, för kraften i tacklingen tar inte i huvdet primärt.
Rytter: Kom igen nu Linus. "Det har varit mycket snack om tacklingar, vi vill prata om hockey istället." 20 minuter senare, "Vad tycker du om tacklingen? Vill du se den igen?"
Din jämförelse haltar eftersom det faktiskt är Thomas, Bryon, Dwyer som krigar på som fan av forwards och varit jämna och stabila. Sedan bakåt har ju Heshka klivit fram på slutet och varit den jämnaste backen.
Gusse: Det här var jag inne på innan säsongen. Att värva mycket utländskt är jävligt farligt. Går det dåligt skiter väl dom utländska spelarna i det dom är här för pengarna enbart. Och våra unga klarar inte av att bära det här laget jag vill inte ens tänka mig kvalet det lyser sån jävla nervositet om dom yngre och amerikanarna dom åker och glider. Finns inte nån som tar tag i det när det går tungt.
En spelare som Peter Öberg är otroligt saknad. Han om någon brinner för föreningen.