Bad_Brett: Topping, Kelleher och Fitzgerald borde vara högsta prio att försöka förlänga. Jag har varit lite tveksam till topping men när det gäller som mest så är han ett monster.
Prio 2 bör vara att få in 2 backar som kan göra mål
Bössa 68: Hoppas Tarasov kan värva över Modano till MoDoforumet nu från TIK inför semi/final. Vi behöver all strategisk kunskap vi kan hitta inför Grisfesterna. Prisa Gud att vi värvade Berg..
MODOJohan: Japp! Jag följer den med stort intresse. Skulle säga att det hittills är en jämn match där inget av försvaren gör det särskilt stabilt. Kan sluta hur som helst.
MODOJohan: Kul med MoDo i semi mot Löven ändå, blir inte samma anspänning som i en final. Löven har ju varit mycket bättre och är toppfavorit. Äh, bra med miljoner in per match. Kötta!
Framnäs: Jag hoppas att vi möter Karlskoga. Tror Björklöven blir för svårt för Modo i semi. Bättre vi möter dem i en eventuell final där jag tror Löven kan få mental kollaps.
Framnäs: Det känns som att den här matchen har högre tempo än Modo-AIK. Vi är ju rätt dåliga på att dra upp tempot. Tycker både Kalmar och Södertälje har satt ett försvarsspel och ligger i skottlinjen. Ser man resultaten senaste matcherna har det ju varit relativt målsnålt mellan dessa lag
Man kan inte klaga på spelarnas inställning mellan Kalmar och Södertälje. Jäklar vad dom kämpar. Men det är verkligen ingen bra ishockey. Min känsla att Modo och aik hade en högre kvalitet på sina matcher.
Gusse: Ärligt talat kan jag tycka att det är tråkigt att Härenstam får priset som bästa junior, men ingen kan tycka att det är fel egentligen. Sjukt bra han varit och är.
SpecterV2: Alltså detta är så jävla perfekt som det kan bli. Södertälje kommer bli skitjobbiga för Löven. De kommer vinna ändå, men det kommer bli grisigt och målsnålt. Det kommer bli skador och skavanker och frustrerade stjärnor.
MoDo kommer städa av Karlskoga ganska enkelt med 4-2 i matcher, även om vi säkert kommer svära oss till helvetet efter att Björklund gjort hattrick i någon match och Plato kommit in under skinnet.
Det låter sjukt, men för första gången på hela säsongen börjar jag tro på det lite... det här kan bli bra.