Smurfen: modo har bara vaggat in alla andra lag i falsk säkerhet. Vi skulle ju värva slutspels-spelare, så när slutspelet kommer igång så kör vi förbi allt. Hoppet är det sista som överger en.
Znark:Ang ekonomi så såg jag att det var över 4000 sålda biljetter till i morgon
Otroligt bra med tanke på vad grabbarna bjuder oss på för underhållning !!!
Nu är vi publiken VÄRDA en bra och underhållande match i morgon med ett grymt hungrigt och revansch suget gäng , som bara lyser REVANSCH i sina svarta å arga ögon !! Ps: man kan ju få drömma lite i alla fall, lär nog bara stanna vid en dröm också !
jonsson: Sitter och ser Rögle - Malmö, visserligen ett derby som ofta drar upp tempot och kampen ett snäpp men herregud vilken skillnad mot hur vi spelar.
Hade vi mött något utav dessa lag när dom spelar såhär så hade vi förlorat med minimum 10 mål, sådan enorm skillnad är det.
jonsson: helt sanslöst vad Västerås går uselt. Trodde Folin skulle vara en lysande spelare för den truppen, men det måste ha skurit sig rejält med Peter Andersson.
Peja: Vet inte hur du får ihop det. Jag menar att Hägglundsmaffians uttalande om att damlaget bara kannibaliserar på pengar de inte är förtjänts är I hans väldigt är PK. Inte I min.
Gällande vart spelarna kommer ifrån är det en förhoppning från min sida att vi I första hand satsar på egenutvecklade.
Willow: Varför är det politiskt korrekt att delta i en SDHL-kapprustning med massa importspelare? Skulle det inte vara lika politiskt korrekt att ha ett lag med större andel egna produkter/svenska spelare men som är något sämre på isen? Man skulle till exempel kunna ge fler svenska spelare möjligheten att spela hockey på heltid, på bekostnad av importspelare.
Willow: Max är en väldigt väldigt duktig junior, men är det verkligen det som Löven behöver? Nu behöver det ena inte utesluta det andra men jag trodde Kenttä skulle gå efter Indrasis eller liknande, en etablerad spelare på nivån.
Gavelo: Jo, jag såg det. Trodde de ville ha in någon med mer fysik och rutin till slutspelet. Det är inte ens ett garanterat säsongslån, utan han kan gå tillbaka till Frölunda om de åker på en massa skador.
Rönningen 😃