Paddan:
Bege dig då till Kempis den 25/10. Då spelar MODO:s J20 mot Skellefteås dito.
Martin S:
Vill vi ha en spelare utan självförtroende som inte får spela i ett Brögäng som SSK? Jag tror faktiskt att jag hellre är utan honom.
scim:
Jag baserar det ju inte bara på den här matchen utan på samtliga matcher jag sett hittills med Krizan. Han är väldigt bra placerad i målet, är sällan ute och simmar som knas gullegris från Danmark, och han är tät. Pucken hamnar som i en strut som leder in i magtrakten på honom. Något som också gör att han släpper väldigt få returer.
Dessutom så har han snabba reaktioner med både stöt och plock.
mr big:
Anledningen till att de inte ser kvalificerade ut är därför att han står så rätt hela tiden. Han behöver inte göra några yviga rörelser utan han ser bara till att få kroppen bakom pucken och så släpper han inga returer. Det kännetecknar en bra målvakt.
Dessutom har han en otrolig reaktionsförmåga, ser det ut som.
250kg kärlek:
Riktigt bra varje match faktiskt. Så här tryggt har det inte sett ut mellan stolparna sedan PR32:s storhetstid.
Frisco:
Strömberg borde gå i terapi för sin ilska. Han är som en barnunge, så fort han får kritik så ska han slåss.
Kritik ingår i jobbet, din fjant.
...så bär det nu av mot templet. Men först blir det ett kortare stopp på Systemet och ett lite längre stopp på Nygatan.
Forza MODO!
westerlind:
Jo, men nu pratade vi inte om Brynäs Stockholm.