Dream Team:
Jaha, vilken av bottenklubbarna kommer knyta till sig honom nu då? Leksand och deras pengabunt? Mora? Timrå? Eller kommer Luleå att försöka värva honom då man märker att Orszagh knappt kan stödja på sitt opererade knä?
Frågorna är många. Mitt tips är dock att han väljer att åka hem till Tjeckien igen.
Salle:
Inte en chans. Leska passar inte in i någon klubb. Det fungerar i Tjeckien där han får lira ett lirarnas spel, men här där man måste kunna ge och ta smällar samtidigt som man ska lira hockey, där passar han inte.
Oavsett klubb (av de jag räknade upp) kommer han inte göra 20 poäng på resten av säsongen. Om LHC, Frölunda eller HV tar honom så gör han kanske det. Men ingen av dessa klubbar borde vara intresserade av en SSK-reject.
65selander:
Som vanligt så begriper du ingenting. Stoppa in huvudet i någon databasserver och stäng chassit om dig. :-)
För att använda min fjortonåriga kusins svenska: "Nya NHL rockar fetare än du kan hajja, gubbe!"
...så hittade jag en länk som var rätt behändig. Alla länkar till nyheter om respektive lag i ES samlat på en sida.
Frisco:
Håller du på att sätta ihop ett kollage till "Det var INTE bättre förr"? :-)
Frisco:
Bahf! Det måste vara den största myten som människan skapat.
Frisco:
Äääh, nu ska inte farbror sitta här och försöka vara spydig. Det bästa ligger alltid framför en, annars är det lika bra att hänga sig i närmaste björk.
Paddan:
Har du honom närmast då får du väl hänga dig i honom om du vill. Själv har jag en storjävlabjörkjävel utanför balkongen.
Förr var det nu,
men jävligare var det desto värre.
Men så här jävla sämre
har det ta mej faan aldrig varit dåligt. Eller?
westerlind:
Undra om någon vänlig själ kan tänka sig att borra hål i björkjäveln och hälla i lite kaustiksoda? Jag tror jag får ta och kolla upp det där. Vore inte fel med än mer morgonsol och bättre utsikt mot norra delarna av la stada.
Frisco:
Äääh, det är ju du som bor i asfaltens och kullerstenarnas mecka. Här ute på Rundvägen är det en skön mix av lantlig miljö och närheten till storstaden. En idyll, med andra ord.
Lumber Jack:
Efter massor med timmar på jobbet så orkar man knappt handla och du kräver att man ska behöva läsa sig till saker också?
Poffa:
En rättning och ett tillägg är på sin plats. Personen i fråga skulle cykla från isladan i Timrå till Arenan i hamnen. Dessutom skulle han vara iförd MODO-tröja.
westerlind:
Jo, men nu pratade vi inte om Brynäs Stockholm.