Sannes: Jag är aldrig elak... Jag är nog bland dom snällaste men retas lite gör jag som oftast. :-)
Jo det har jag/vi märkt. ;-)
Sannes: Jag öppnade balkongdörren lite till.
Var det den bästa repliken du kunde komma med förresten???
Sannes: Du och ditt agg emot Blenders-trummis... :-)
Får så här ibland. Vet i f-n vad det beror på faktiskt. Jag har sovit på nåt konstigt sätt eller nåt
Sannes: Själv är jag lite sugen på att besöka Moliden och Blenders men jag har ont i ryggen så jag vet inte om jag skulle palla...
....så funderar jag på om jag skall ta mig till Liseberg ikväll och dansa till Grönwalls, eller skall jag åka till Tanumstrand och dansa till Date. Har visserligen ett alternativ till, det är att vara hemma och inte göra någonting, just nu känns det väldigt lockande måste jag säga....
qwertas:
I så fall har de fått något lokalt problem i mitt kopplingsskåp. För för tillfället så kan jag endast surfa över port 80. Om jag försöker ansluta via FTP på port 21, till min webserver på port 8080 eller via VNC på port 5900 så blir det connection timeout.
Wayne Gresky:
På tal om Ecce Homo, han som spelade Jesus i de bilderna är lärare, eller var i alla fall, på Mitthögskolan i Sundsvall.
Lumber Jack:
Söka sig till civilisationen? Nä, jag sa ju att jag skulle till Sollefteå. Det är väl ungefär precis i motsatt riktning.
Golfbanan var i alla fall riktigt rolig. Inte så svår, men med trevliga banor. Väldigt fina greener för att vara så här långt norrut och så tidigt på säsongen.