Wayne Gresky:
Annars är ju Malmö tänkbart, med tanke på vad som försigått i den klubben. De kör ju ibland buss på riktigt, medans vi andra mest brukar ratta Gustavsbergsbussen.
Portello:
Naturligtvis är det så att det där kompispriset som det ryktas om, inte är för dig. Inte för någon annan heller. Ja, utom Paddan då, för han står i Cafeterian på andra sidan och dricker kaffe.
Portello:
"Ska även bli kul att se eran nya arena, för en resa till övik, det lär det bli."
Trevligt, då vet vi att vi garanterat vinner den matchen. :-)
Gör nu inte om misstaget som danne_l gjorde, utan besök oss i vår pub. Du är hjärtligt välkommen till puben bakom sektion 401. Där hittar du oss. Ja, alla utom Paddan då, för han står i Cafeterian på andra sidan och dricker kaffe.
Portello:
I sanning, broder. Både att det är härligt att läsa och att Luleå verkligen kommer missa slutspel. Ni ska vara glad om ni tar tio poäng, så dåliga som ni är.
Själv tror jag att Luleå kommer ligga bäst till av norrlandslagen, när vi har spelat 55 omgångar.
Tack Poffa!!!
Vidare kan jag meddela att ett stycke Modotröja innehållandes en öldrickande gentleman bevistade årets SCA-cup...Respekt!
MorganaLefaey:
Tomik känns som en riktigt dum värvning, om så skulle bli fallet. Värvar de honom tappar till och med jag tron på bomben.
Cyklob: Det var ju en del snack om Tomik redan innan modo värvade Döme, vilket redan då lät lite knepigt då han hade kontrakt med malmö då också. Sen känns det som om Tomik inte är ett så hett namn då han inte direkt har speciellt imponerande siffror de senaste säsongerna. Han har dessutom härjat omkring i Allsvenskan och DEL vilket gör att statsen blir svårlästa.
Nej skall det värvas så hoppas jag på en bättre spelare än Tomik.
Paddan: Om det fortsätter att vädra som det gör just nu så kan dom döpa om det till Forss-Svallet och inget annat...
Det regnar faktiskt IN hos mig trots att balkongtaket borde skydda. Sen rister det till i rutorna när det kommer en ordentlig by.
Innebär detta att hösten är här?
Poffa: Nog för att du har pannan i framrutan när du kör bil. Här kommer några tankvärda ord till dig och Knaskammilla.
"Ett idrottsevenemang handlar inte om vem som vinner eller förlorar, det handlar om hur full du blir"
Poffa: Det var även nära att smälla ordentligt i korsningen E4 - Björnavägen.
Det var så mycket vatten på Valhalla-sidan av E4:n så att många bilar valde att köra i ytter/svängfilen. Dock så kom det en BMW med lite sportig look i hög fart i innerfilen. När han upptäcker det lilla havet inser han att han inte kommer hinna bromsa innan. Istället så lyckas han med millimetrarna på sin sida och 12 rätt på tipset-röta tränga sig in i ytterfils-kön framför en bil som skulle svänga av emot Gullänget och därav bildade en nödväg för den unga killen som körde BMW:n.
shinzawai:
Wow. Vilken merit...:-)