Confusius: Fått uppfattningen av intervjuer med Hinken att Sam inte alls är särskilt billig... Låter ju generellt som att de lirare som tog oss upp ur HA har fått en rejäl SHL uppgradering i lön så.
Norlinder är ju utanför budget så han går ju inte räkna med. Men Jasek och Jeppe är nog inte billiga. Rundblad fick vi ju köpa i absolut sämsta tänkbara läge så han kostar nog därefter...
Säga vad man vill om Dick Axelsson, men det är en fantastisk profil HA fått in. Han har ju alltid varit frispråkig men nu på ålderns höst skiter han verkligen fullkomligt i allt vad medieträning heter. 😅
{10015}: Inte så förvånande när man höjer biljettpriserna så vansinnigt. Tror man att folk är gjorda av pengar bara för att MoDo är i SHL? Sen tror nog många på förlust ikväll och går inte av den anledningen tyvärr
Sigge: Verkligen idiotiskt att höja biljettpriserna som att vi är helt ostabila ekonomiskt och inte alls gjorde en stor vinst förra säsongen. Nu har man insett det och sänkt med hela 70 kr, tror dock många inte uppfattat det.
Är betydligt mer gynnsamt att ha så många på plats som möjligt varje hemmamatch
{7426}: Antal matcher som varje spelare bidragit med poäng i
2/3: Ranta 2/5: Woods, Bernhardt, True, Södergran, Carlsson, Ladue 1/3: Näsén 1/4: Jacobsson (varav två min istid i en match) 1/5: Jasek, Aagaard, Norlinder, Vigneault, Niederbach, Winberg Fortfarande noll: Sju spelare där dock Olofsson är den med krav på sig att producera
Väntar personligen på att Jasek, Olofsson och Aagaard sätter större avtryck nu framöver. Lite grann det som saknas för laget som annars kan göra bra "laginsatser".
{5647}: Från det ena till det andra. I massor av år var det Paddan som hade överlägset flest inlägg på Hockeysnacket. Han har tyvärr slutat skriva här, så nu har han passerats av mig, Huge och Mattias-74 och nyligen även av dig. Grattis, JFK!
Sven.Savage: Vore kul om du hade en lista med kvalitet i stället för kvantitet också, men svårare att få fram såklart :) Då hade Icing-Ove a.k.a. allt möjligt dominerat
Sven.Savage: Tja Paddan gjorde come back tidigare i år men tyvärr skrev han bara ett inlägg. Jag hade hoppats på mer... Kanske borde starta en swish :-)
Jan-Erik : Frågan är om vi kan locka tillbaka honom på samma sätt som vi provocerade tillbaka Frisco. Om någon kan ta reda på vilket nummer han hade så borde vi kunna tagga honom på samma sätt:
Bad_Brett: numret är ju lätt att få fram. På hockeysnack.com presentationssidan har Paddan ju skrivit sitt namn och lär inte finnas andra i distriktet eftersom efternamnet är ganska ovanligt. Hur tänkte du tagga honom?
Bad_Brett: Gillar alla här på forumet, Brett. Jag kanske är tokig. Gänget här vill att vi vinner matcher och planerar för en resa till Karlstad och finalen som väntar mellan MoDo och FBK under våren.
Låter ju generellt som att de lirare som tog oss upp ur HA har fått en rejäl SHL uppgradering i lön så.
Norlinder är ju utanför budget så han går ju inte räkna med.
Men Jasek och Jeppe är nog inte billiga. Rundblad fick vi ju köpa i absolut sämsta tänkbara läge så han kostar nog därefter...