Lolol: Nej, dags att peta Olofsson några matcher nu, han är oduglig och har varit sen han kom. Han ska faan gå in till Hinken och be om ursäkt för sitt beteende, kräva sänkt lön till en fjärdedel av vad han tjänar. Vore jag Olofsson skulle jag skämmas att ha så bra betalt för ingenting!!! Sopa som skall städas bort under uppehållet.
NuMo: Jaha det tycker du. Du ser honom som den spelare som har bäst betalt och bidrar kväll efter kväll???
Vet inte vad du ser i honom men i min värld är han kass och har högst lön i hela föreningen, kanske hela SHL: Har han ens gjort en enda viktig poäng när en fjärdedel av säsongen passerat??
Inte bara att du har fel. Hinken är ingen diktator i MoDo. De gör ett gemensamt beslut och om man tänker på när beslutet gjordes så var det antagligen både logiskt och ekonomiskt.
Att man ångrar det är en annan sak. Eller hur?
Jag vet inte. Jag fick inte använda facit för att klara av ett prov i skolan. Fick du?
Robin Ztorken L: Sluta dra fram påståenden ut bakändan utan att kunna styrka dina påståenden och komma med kaxiga kommentarer om du ska framstå som nån
JoJo2613: Han blir inte driven in i målgården av grön, så räknas som att han själv slänger sig in. Lite otur, lite oskicklighet att lägga sig över hela målgården så det verkligen blockar målvaktens åkväg
snowden: Dags för Lassi att bli matchvinnare nu för en gångs skull. Han har släppt in för mycket puckar på sistone. Nån gång måste vi få en matchavgörande räddning