...så är man då hemma igen. Efter en trevlig kväll igår, en trevlig kväll idag. Ja, endast en var utslagen i dag. På vägen hem fick man då undersöka skåp och sedan ösa ett bagageutrymme i en Audi.
Nu blir det dusch och mat. Sedan lär det bli en slapp lördagkväll.
knaskamilla:
Under semestertiderna så har SAS valt att göra så, mest för att Övik ska ha tre förbindelser per dag istället för två. Jag fick mellanlanda på väg hem från Stockholm veckan innan semestern, då tog det 15 minuter extra bara för att klåparna på Arlanda inte sorterat väskorna utan lagt dem huller om buller.
Det problemet kommer du slippa i alla fall.
knaskamilla:
Annars kan jag rekommendera sommarnummret at flygplansmagasinet Scanorama. Intressant läsning för det mesta. Juninummret har jag nog läst 10 gånger.
Frisco:
Äsch, läsa och läsa. De sista nio gångerna så var det väl mest för de fina bilderna på Eva Röse och Amy Smart.
Ha så kul på speddväjjen.
Frisco:
Jo, det var fina kort de tagit på de två vackra kvinnorna.
Frisco:
Jag får väl hälsa dig välkommen tillbaka även här. Underbart mål, sopig målvakt.
knaskamilla:
Personligen tycker jag det är fel att lasta oss för ÖA:s oförmåga att skriva texter.
knaskamilla:
Och kungen är ingen kubb. Kubb står på baslinjen. Eller rättare sagt, motståndarnas kubb gjorde inte det efter en massa välriktade kast från undertecknad. Lagets stomme tillsammans med J.
Moström är han som MoDo att han inte orkar hela vägen fram ;-)