...så verkar det som att vissa Lulingar skulle behöva sova. Griniga, nästan på gränsen till bölande, och med ett förhållningssätt till världen som om just den kvadratmeter de upptar för tillfället är det enda viktiga.
Men ingen är ju förvånad.
knaskamilla:
Tvärtom. Jag kände bara igen honom då han hade (hockey)kläderna på.
Frisco:
Öhmna har ju fått 43, så han var det förmodligen inte. Om han nu inte hade nån hjälm från juniorlaget. Kan det vara David Bräck som får vara med och träna? Det stod ju i Värmlandstidningen att han låg på gränsen nu när JVM pågick.
Frisco:
Du såg inte om han körde jättefort rätt in i sargen? Den andre Bräck var ju duktig på sådant.
Frisco:
Äh, den gode Kenny har under sina lopp i Cart och Indy Car säkert satt sin bil ett par gånger rätt in i nån trave med däck.
Är de släkt?
...så är det ju skönt då folk skryter om sina erövringar. För att citera gruppen Everlast:
"White trash beautiful. Trailer-park queen."
Portello:
Är det fortfarande så att du är skyldig till allt då de förlorar, eller har du sluppit ifrån det epitetet?
Sannes:
Det är en på våren och en på hösten. Exakt när den på hösten är vet jag inte. Det vet nog ingen, eller möjligtvis de som planerar den. Det brukar komma ut på hemsidan när det är klart.
Sannes:
Tveksam på om något band ens är klart till den senare maran. Kan tänka mig att man tar en i taget.
Eller så var det ett försök att väcka den insomnade hjärnverksamheten i tid till deadlinen för hemtentan.
Nåväl, en match mot Lulio kanske fixar den saken.