AM: Du får väl städa lite innan så ryms hela gänget.
Frisco: Bättre sällskap än vad jag hade på vägen tebax...
...så undrar jag vilken säsong Ronnie Sundin spelade med Färjestad? Mannen som agerar nåldyna ovan har klara drag av Ronnie.
så tackar jag för en trevlig efter match stund i glada vänners lag. Sen var utsikten fin ibland också. Tyvärr är jag är lite stel i ryggen efter all biljard. Det skulle inte suttit fel med lite massage om man säger så.
Dragan 2k:
Men Dragan, en man av din dignitet tillåter väl inte att sånt händer? Pekar du inte bara med hel hand och låter dina ödmjuka tjänare fixa det hela åt dig? Eller hade du gett dem ledigt under helgen?
Hittade en flyer på en butiks anslagstavla och tänkte sprida den vidare.
Borttappat
Vi har tappat bort en flockmedlem och vi tror han försvann i dessa trakter.
Har ni sett eller hört nånting så ring eller maila. Bifogar en nytagen bild.
[bild]www.hockeysnack.com/medlem/Salle/filarkiv.php?showfile=troll.jpg[/bild]
Mikael Mällroth medlemsanvarig och ordförande The Wolfpack
e-mail: [email protected]
telefon: 0702-705916 (15.30 - 21.00)
65selander: Jag citerade bara flyern men när du skrev detta så kollade jag packets hemsida [url=www.thewolfpack.nu/index.asp?action=membership&id=5]wolfpack.nu[/url] och där står han då kvar.
Men flyern kan ju vara från ifjol eller nåt. :-)
Salle: Verkar som det inte är jag som är med i matchen. Då har Micke hoppat tillbaka igen. :-)
Han ger aldrig upp med sin ansiktsmålning och Hornmössa. En jävel på att dricka Guiness också. Han och hans polare brukar alltid hälsa på oss i vårt boende under Mästarcupen.
så har nån i min portuppgång (tanten under mig tror jag då det luktade kraftigast utanför hennes dörr) bakat bullar och det luktar så j-a gott.
Man kanske skall plinga på framåt eftermiddagen och fråga om hon behöver hjälp med att skotta balkongen eller nåt...
[bild]www.bigbowl.se/BigBowl/images/Malmö/Mat/bullar.jpg[/bild]
Poffa: Årets julklapp 2006 månne???
Perfekt present till en själv inför sommarens varma kvällar. Fast jag skulle föredra att det var Hof i "dunken".
Salle: För dom som jagar pris så ligger literpriset högre än burkarna men lägre än 33cl flaska/burk.
Helt klart ett objekt som kommer att beställas.
65selander:
Literpriset får stå åt sidan för det coola med att kunna servera fatöl hemma. Redan har fyra stycken bara på vår avdelning (8 man) beställt en.
Poffa: Fan, har ni inget vettigare för er på dagarna än att beställa ölmaskiner?
Så fick man då också slut på funderingarna om hur det där med "beer-in-box" skulle fungera.
Frisco:
Leverans till mig i mitten av april. De kommer dock ut på riktigt i maj.
Jag som tänkte offra mig och ta Brynolf för att vara solidarisk mot alla stackare som inte kommer att kunna köra bil imorgon.