Lumber Jack:
Konslut, är det då man dribblat sig igenom de där konerna som stod på rad och det är dags att skjuta på mål?
Poffa:
Fast Paddan kommer nog klaga på TV24 och hävda att det heter SVT24.
Frisco: Ojdå, Timanders tröja blev det lite av ett budrace på under de sista 6 minuterna, till slut fick köparen av den tröjan betala ganska billiga 3100 kronor.
För egen del blir det ingen originalmatchtröja den här gången heller, får nöja mig med de två jag redan har.
...så har MODO med fem spelare i den Tre Kronor-trupp som ska spela landskamper mot Norge. Mikael Zajkovski, Mattias Timander, Tobias Enström, Oscar Hedman och Tobias Viklund.
Skapligt ung trupp, snittålder på 24 år. Timmy blir pappan i laget då han är 3 år äldre än näst äldste spelaren.
Frisco: experterna som Poffa menar är nog inga man vill bli beblandade med ;-)
Visar upp mitt nyköp som jag skall stoltsera med i påsk när jag sitter på en fjälltopp i Vemdalen samtidigt som man inmundigar Fernet eller Jäger.
Dragan 2k:
Och som vanligt är det überpositiva Huge och JanT mot i princip manonegativa resten. Den dagen dessa båda sidor enas om någonting kommer förmodligen världen att gå under.
Poffa: Du som inte verkar bangen på att köpa köksutrustning.
[url=www.blocket.se/vi/7429248.htm?ca=3_s]Kanske inte den moderna stilen men...[/url]