Paddan:
Hur gammal är Sevc? Han ser ut som om han är femton och han beter sig som han är tolv. En spelare helt i FBK:s anda.
MODOJohan:
Som om det inte vore nog så verkar Sevc inte ha alla hästar i stallet, om man säger som så. Kollar man på presentationen av FBK-spelarna på deras hemsida så har de fått ange en drömbil. Vissa säger någon SUV eller Jeep. Andra säger någon cool sportbil och vissa väljer någon häftig jänkare från 60-talet.
Sevc säger Skoda Octavia.
Frisco: Lustig typ, han den där Anson Carter:
"I en intervju på nhl.com fick Carter frågan om det var svårt att känna igen varandra då han träffade tvillingarna på träningsläget.
- Inte alls, svarade Anson snabbt. Det var jag som hade dreadlocks. "
...och för de som händelsevis är intresserade av att läsa denna intervju så finns den på länken.
MODOJohan:
Ytterligare en röst hamnar på det alternativet. Dööööh! :-)
...så spelade jag en trippel på Unibet.
| Bofors IK - Södertälje SK | 2 | 1.30 | 060328 | ||||||||||||
| Rögle BK - Malmö Redhawks | 2 | 1.55 | 060328 | ||||||||||||
| Skellefteå AIK - Leksands IF | 1 | 1.70 | 060328 | ||||||||||||
Skellefteå vann enkelt till slut. Malmö vann stort borta. Men så trodde man att SSK skulle stjälpa allting.
| 59.59 | 2 - 3 EQ | SSK | 27. KOPITAR, Anze | |
| (78. BOUMEDIENNE, Josef) | ||||
Tack för den Kopitar. 200 ggr insatsen för totalt 685 riksdaler. Tackar...:-D
Lumber Jack:
Äääh, håll käften. Jag skrev fel. Förbannade patrask som alltid ska hacka!
Poffa:
Påffa kan inte räknaaaa, Påffa kan inte räääknaaaaa.
Ser ut som ni får lite nytt folk i arenan nästa år eftersom SAIK fortsätter att ånga på.
Salle:
Du kunde inte vara vänlig nog att ge oss lite lift din snåljävel ;)
scim: Ni var ju på väg IN emot stan medans jag var på väg UT emot Gullänget. Sen hade ni ju faktiskt medvind så det kan väl inte varit så farligt. :-)
Det finns inget dåligt väder....
Lumber Jack:
Det skulle väl vara fyra biljetter till Alan Shearers avtackningsmatch mot Celtic den 11:e maj isåfall. Hade precis planerat en fyradagars resa för 2500:- men så visar det sig att matchen blev slutsåld igår. Illa.
...så har jag suttit och sett på SSK - SkAIK på SVT 24. Vilken match. En av säsongens bästa, inklusive OS. SkAIK vinner rättvist, även om Werner anser att de hade lite tur, och nu är man otroligt nära den där ES-platsen som de jagat så länge.
Välkommen till Swedbank Arena, Werner?
MODOJohan:
De har väl inte ens öppnat här, då lokalen de skulle vara i inte fick godkänt.