knaskamilla: Jag med. Det är en ren förolämpning mot vanliga Nogger som inte fått ett efternamn. Det barkar åt helvete med jämnställdheten annars. Nogger Brown male/female/child/animal-icecream borde det korrekta namnet vara.
Frisco: Jag som trodde att han och Ledin hade köpt en handrollad 142:a tillsammans, som de skulle ut på raggarrundor med. Tydligen har också Prestberg kvalificerat sig tack vare den där konstiga håransamlingen på överläppen som han skaffat sig.
knaskamilla: Ja, varför inte. Snökanoner är underskattade. Fast undra om jag inte hellre ser att snön försvinner nu.
Snö-canon, de låter nästan som ett namn på en webkamera. Du känner inte till om han gått lös på en sådan? Kanske i närheten av framnäsudden? Kanske mixtrat med eventuella jordkablar?
Kan någon vara snäll och påminna mig om modokedjorna 2001-02 då vi gick till final. Ni vet, gänget med kungarna Hlinka, Wahlberg, Lintner, Staal, Weinis.
Lindström/Staal lirade väl med Weinis och Wahlberg, men övriga ?
Jag är allergisk mot hästar...
För övrigt borde vi värva stalle, för det kallar jag flickvännens lillasysters häst. Underbart.