...så gick Socker-Conny in på en shop i stans nedre regioner. Han behövde kanske ett nytt järn för att slå världen med häpnad.
Bäst att ta en liten kaffepaus innan det är dags att förbereda sig att se Bjästa Ballsparkers förpassas ut ur Sverigecupen på Hattrick med ett ordentligt brak.
westerlind: Jag blev deporterad upp till surjämtarnas republik för att försvara landet från lede fi.
Vyer fick man men inte f-n minns man dom med förtjustning. Att gå från grinden till kasern med Oviksfjällen i horisonten och en motvind som hämtat fart över Storsjön var inte kul. Huttrar av bara minnet.
westerlind: Flygplatsen på Frösön och kultur i samma mening. Det kan inte vara ofta man ser det trots att det blivit nämnt 2 ggr här på mindre än en timma. Det var ju nämligen på just den platsen jag var under deporteringen och det närmast kultur jag kom var att nästan få flyga med i en SK60 men en besökande höjdare från flygstaben i Stockholm tog "min" stol till mitt och en flygande löjtnants på STRIL's stora förtret. Fick ju iofs nån annan kul-tur men det var liksom lite skåpmat för mig. En 10 minutare i en HKP3 och ett 35 minuterspass i ett (SK50-)propellerplan (där jag fick spaka i närmare 15 av dom) hade man ju liksom gjort förr. Felet med att ha en pilot som far antar jag.
Jamtli missade jag (puhhh) och WPB också. Kyrkan på Frösön var dock fin och pizzasorterna på Spader Dam (el Kung) var många och goda.
Vem är det som tagit denna bild på Poffa samma helg som han fick hem Öl-pumpen...
[url=photos1.blogger.com/blogger/561/81/1600/mine.0.jpg]Mina, bara mina!!![/url]
Slovenien spelar riktigt snyggt och fartfyllt emellanåt. 3-2 till Slovenien nu.
Portello:
"Tror att finnländarna hade räknat med att ligga under med halva matchen spelad."
Du menar att de spelar helt enligt taktiken?
Synd att behöva lämna värmen för "kalla" Stockholm.
Det blir en kort bortavaro dock då jag hoppas hinna hem lagom till F1-starten på söndag em.
Ha det så kul, för det skall jag.