Frisco:
Jo, men jag tror sådana sidor är spärrade här på jobbet. De får vänta till i kväll.
Paddan: Kan även berätta att Vemdalen vann idag och det medger att spelande tränaren selander får vara kvar ett tag till i truppen 3-0 blev det mot Fingerspetzgefuhl BK. "På Vemvalla är vi oslagbara"*
OT: Vemdalen är det enda laget som inte har anammat Öststaternas lockrop om mera pengar o s v.
*/Gammal klyscha från -99
Väldigt vad populärt det verkar vara att bygga gallerior i Övik nuförtiden. Efter Oscarsgallerian och den planerade gallerian i gamla Posten så ska det tydligen också bli något gallerialiknande i Åhlénshuset dit bland annat Clas Ohlsson ska flytta in om något år.
så blir man hungrig av att se britter springa i 90+2*15minuter. Dags att ringa "grannen" och kolla om maten är klar snart. Mitt tips är att det tar en 10 minuter en kvart eller så.
Salle: Äh, jag klarar faktiskt av att göra min egen mat. Kycklingfilé med wokgrönsaker och Bulgur blev det idag.
Paddan:
Helt galen. Tydligen spelas den ungefär 2 ggr per timme på NRK.
Salle:
Tänk att vi lät några puckon i båset förstöra allting för Dusan. I honom och MIKA! hade vi kanske haft ES bästa backpar. En snidare som kan leverera fina pass och så en flåbuse som kunde få även den mest rutinerade att få frispel.
Tycker att det var taskigt gjort av Poffa att först utlova bilder från Arenan och sedan dra iväg till Göteborg.
Ola: My bad! Läste inte allt tydligen.
Lite lustigt att dom säger att dom går tillbaka "mot våra klubbfärger som är grönt, vitt och guld" når det nästan inte finns nåt grönt alls.
Frisco:
Det är omöjligt att lära gamla hundar sitta. Så jag är på fortbildningskurs i anticharm i stället.