65selander: Trött, lullig men hemma...
Usch vad snart MotoGP drar igång!
ZZZZZZZ
...så hatar jag disel just nu. Det blir lätt så då man blivit duschad i det. Höll på att laga en läckande slangkoppling nu i eftermiddag och då sprack röret. Ut flödade ungefär 50 liter disel, varav i alla fall 10 liter hamnade på mig och mina kläder. Så nu är mina arbetsbyxor och min tröja på kemtvätt. Medans mina skor, mina underkläder och min T-shirt är i sopkorgen.
Så i morgon bitti ska jag köpa ett par nya skor på jobbets bekostnad. Det övriga köper jag till helgen.
250kg kärlek:
Skyddsskor för 1500:- tänker jag inte betala själv, bara för att låta bli att vara småsint.
Så är det j-t skönt att sitta ner och slappa lite. 12 timmars slit och sen lite bogserande av ett stycke trasig SAAB är jobbigt, trots att jag tog motorhjälp med bogseringen.
En dusch kommer kännas helt rätt men jaq måste sitta i 10min först.
I Skövde händer det saker. Vårt fel? Näää, det var det inte. Men inblandade i det som skedde? Ja.
http://www.hockeysnack.com/medlem/Poffa/filarkiv.php?showfile=bild140.jpg
http://www.hockeysnack.com/medlem/Poffa/filarkiv.php?showfile=bild141.jpg
65selander:
Äääh, det är väl inte vårt fel att Securitas installerat värmedetektorer som löser ut vid 45 grader i närheten av ljuddämarna som håller ungefär 250 grader när motorn går på halv fart.
65selander:
Som en rysk alkis? Nu förstår jag inte hur du tänker, men det är ju å andra sidan inget ovanligt.
Poffa: hmpfff... tänkte mera på att ryska alkisar dricker det dom kommer åt.
65selander:
Vad har jag druckit nu då? Jag undrar om inte du druckit lite, du verkar ju mer förvirrad än vanligt. :-)
Poffa: luktade du inte diesel häromdagen?
Du börjar väl inte bli senil redan unge man :-))
65selander:
Jag blev duschad i diesel, jag drack det inte. Tre duschningar senare så är lukten borta.
Gidde:
Käften! Sverige behagade ju förlora och då var det liksom meningslöst att fira segern så då kunde jag ju lika gärna gå en runda på Puttom. 38 poäng, tackar!
Kickan: Det är vackert med folkdräkt. Hoppas din vistelse i det vackra Dalom är underbar.