Häggströms benämning på dem. Han tyckte de såg ut som bostongurkor som åkte omkring på isen och blev därmed så hungrig att han blev tvungen att åka på Sibylla efter matchen och köpa en Hamburgare med extra mycket bostongurka. Du vet ju hur Häggström är...
Poffa: Undrar om det inte är dags att plocka fram ZZZ-tråden nu? Och då är det naturligtvis inte han som gjorde sitt lag mycket bättre genom att sluta i klubben jag menar.
mike: Bra du tar upp lite kugghjulsprinciper. Be Timrå trycka upp dessa regler och dela ut i Trähallen under match så folk lär sig hur man ska åka ut från parkeringen. [bild]www.vv.se/vag_traf/vagmarken/bild/1_5_1_5_1.gif[/bild]
Frisco: Hej! Jag kör en genomgång av lite trafikregler helt apropå "kugghjulsprincipen" dårå.
Ny varningsskylt lanseras! Efter helgens olycka i "Svårmodet" i Lappland, då en tysk blev påkörd och dödad när han var i färd med att stjäla en vägskylt, har Vägverket nu utformat en ny skylt som varnar för att det kan finnas tyskar på vägen i färd med att stjäla skyltar som varnar för att det kan finnas älg på vägen.
Karin: Håller med om detta. En sak som dock slår både Påsk- och Julmusten är ju Svagdrickan. Smakar mumma, vilket får mig att osökt komma in på en annan höjdare: Mumman. Julöl, Porter och Sockerdricka blandat...... *hick*
Pa-Daddy: hur länge innan bredband är du?