Hägglundsmaffian: Utgången är given. Vi tappar inte sju poäng på fyra matcher. Även om vi skulle förlora tre, vilket vore ganska osannolikt i sig så vinner inte AIK alla.
Hägglundsmaffian: Modos sista 4: VIK (b), BIK (h), IKO (h) och Almtuna (b).
BIK:s sista 4: Löven (b), Modo (b), Kalmar (h), SSK (b)
Hade vi varit ett bra lag den här säsongen hade jag trott på att vi skulle hinna knipa tredjeplatsen. Men det här är en sådan säsong där vi kommer få pisk med typ 5-1 av ett desperat VIK på fredag och Karlskoga slår Löven med 0-2.
Hägglundsmaffian: vi möts i kvarten, spännande, vi har fått tillbaka alla skadade och några matcher att slipa in oss, må bästa lag vinna, vi kommer sälja oss dyrt💪🏻 allt att vinna, ni är ju jättarna att slå
1921ofHockey: Fast det kräver ju att vi tar 12/12 poäng och att BIK bara tar två, om dom tar tre klarar dom sig på målskillnad. Så den tanken kan vi ge upp.
Janne G: Ja äntligen börjar det att närma sig. I slutspel kan allt hända så inget lag kan känna sig säker. AIK och MoDo har plockat ungefär lika många poäng så det är jämt skägg men AIK är dom enda i de nedre regionerna som vi spelat bra mot så det känns lovande.
SPOODI: Hovet är absolut bästa stället att se hockey på i Sthlm. Sen kommer Södertälje scaniarink... Globen är sövande tråkigt. Bajen lirar i ett tält på Kärrtorps IP men de är på g nu så Janne G o gnaget får se upp :)
SPOODI: Jag har som sagt en snygg DIF-pin/nål va fan från 80-talet som jag hittade i en låda. Kliar mig i örat med den nu framför datorn. Ljuger inte. Vill hon ha den, så meddela mig. Finns ju små skruvmejslar här istället.
Janne G: Hallå Janne G, George här! Kanske vi möts i en Grisfest! Funderar vidare på om Bengt Hedin hade en korkad förvirrad HR-kärring som skulle godkänna rekryteringar. Lägg ner HR, låt gubbar bestämma, haha!
Smurfen: Det gick inte vidare till någon anmälning. Så vi kan andas ut :) Tyckte jag läste någonstans att någon domarchefs person sa att det inte skulle ha varit någon utvisning heller.
Costanza: Som redan nämnts blev Swetlikoff friad och MoDo har fått en ursäkt, från vem nämner han inte. OP tillbaka och Malcolm följer med till Västerås.
Heyerdal: Vi har en bred trupp och som jag sagt är Milton och Elton guld att ha i en grupp som detta där Fitz sliter och andra har det tufft. De går in och köttar in poäng. Bra MoDo!!
Tarasov: Bad Brett mörkar formen! Förbered er på spaltmeter off-topic-inlägg om hur MoDos organisation har fel upplägg och allsköns fördomar om norrlänningar.