knaskamilla: tack för erbjudandet jag kanske utnyttjar det någon gång. ;) nej det där är inte min stil (att hänga i hallen). jag får i värsta fall klara mej med johan fast han vill inte gifta sig heller. är det mej det är fel på?
Jag vet faktiskt inte. Jag tror att han flyttat nu, för jag har inte sett till honom på jättelänge. I övrigt så verkar han väl trivas någorlunda bra med hockeylivet och sådär. Vill du att jag ska ta reda på hur han mår rent fysiskt?
Nehej. Jag bara talade lite i kodspråk, så att ingen skulle förstå att det var F**pa hon tänkte fria till. Sådant kan ju vara lite känsligt, serru... I min hall finns inte plats för ria-ra att hänga, hur liten hon än må vara.
"Richards gjorde 79 poäng i vintras och slutade tia i poängligan. I slutspelet vann han poängligan och valdes till mest värdefulle spelare. Lägg därtill att han bildade förstakedja med Mario Lemiuex och Martin St Louis i World Cup."
Aftonbladets skribenter fortsätter sedvanligt att ljuga och skriva ihop vad som helst utan att göra någon research. Spelade richards med st louis och lemieux i en match eller?
Stoppa pressarna! Expressen avslöjar! Wikegård kan ha skrikit på sista versen! Låter ju inte helt omöjligt att denne TV3-kommentator med skrala resultat i DIF, får packa trunken och gå hem.
Om någon här sitter och håller på en lagbild av årets MoDo Hockey, eller en actionbild med spelare ur årets upplaga, eller en bra bild på hoppbacken i Övik - dela med er! Jag försöker göra en PP-presentation om Övik, och man vill ju gärna få med det viktigaste...
Frisco: Nej men det har ingen påstått heller, jag tänkte mer på om han varit och skätt i flera vattentäkter än den i bjästa... Och enligt Bilden så har han tydligen det..,
Lumber Jack: Classe Lindblom, vilken hjälte. Spelade i VIK när de flyttades ner i div 2. Han och den härlige tacklaren Lulin var de enda som inte var födda på 80-talet i div 2 laget. De var 60-talister. Lasse Ivarsson, VIKs svar på Lars Jansson. Gjorde alltid allt han skulle. En hjälte i det tysta.
men hade inte du flyttat hemifrån?