Du har hört fel. H Höger kommer naturligtvis att hyllas såsom H Höger hyllas bör, och därför hissas upp i taket i Kempehallen. Ingen sektion kommer därefter att få heta H Höger.
Läste kung Kyösti håller på fortfarande ..spelar nu i Tierp..hadde varit kul om våra gamla MODO spelare varvat ner i våra små klubbar..typ Jansson i Ösk .. tänk er Verner i Svedjeholmen he he ..
knaskamilla: Med tanke på hur många som hoppar av SHG så borde väl snart Timander också bli landslagsaktuell. Tänk vilken trevlig formation med Ante och Timmy som backpar.
Frisco: Om man vill ha reda på information som tidningarna inte alla gånger skriver ut så kan jag rekommendera nedanstående sida.
Där finns information om vem som körde bussen in i en viss ishall. Finns också info om en viss världsstjärna som var anhållen för brott men har väl senare friats.
Att det är du som gjort omröstningen är ju stenklart. Men varför har du med direkt felaktiga alternativ? Att påstå att jag tjyvstartar i december är ju som om Brynäsarna skulle rösta om huruvida de kommer klara KS och ha med alternativet "Självklart!".
Poffa: Nu ska vi inte gå till ytterligheter. Att Brynäs skulle klara KS är lika orimligt som att se en nykter Sollefteåbo på en lördagsmatch. Semlor kan dock slinka ned under tillfällig sinnesförvirring...
Poffa: Säkert den nya flådiga bannern med Aucoin, Macke och Hinote som stulit all serverkraft. Ungefär som Adobe Acrobat funkar för min dator. Det är ett evighetsjobb för datorn att försöka öppna ett PDF-dokument.
Svedjeholmen, Wernblom, whatever - huvudsaken är att die alpbrudern Conny und Tommy kommt nach (schwedische) Husum zurück. Herzlich willkommen nach Pub Björnen.
Den juridiska personen som grenat ut sig i MoDo Hockeyklubb har faktiskt två [i]världsmästare[/i] i längdskidåkning. En sport för sega, uthålliga män - kanske vore något för Br...ähh - elakt.
I övrigt så ryser jag faktiskt litegrann över ett scenario där antalet mästerskapsflaggor en ödesmättad septemberdag, någon gång i framtiden, faktiskt fördubblas och ger mig (och två-tre generationer till) en möjlighet att faktiskt ha något konkret att peka på när vi säger att det var bättre förr.
Nej, då lever jag hellre i ett nyktert tvivel - kvartsfinalförlust, allmän meningslöshet och nya påskrifter för ett år av "Drop the puck"-generationen. Du har nog analyserat helt rätt.
Nalle Sjuh: OTROOOLIGT! Jag och knas satt och spekulerade ihur låååångt och hur svåra ord du skulle hitta på och så ser vi det där pytteödmjukakortalätta inlägget.
På tal om vägsalt så har jag fått höra att Kaberle inte ens är och tränar i Kempis nuförtiden. Snacka om att banderollen på väggen sitter där i onödan!
El Maco: Jag var bestämd med att jag skulle göre Hetvägg på jobbet idag, men det blev så nedröstat att jag blev tvungen att töräta med en kopp kaffe. Inte det sätt jag vill ha Fetteisdagen.
Ryktas om att han tränar med något landslag av något slag. Tror inte han löper längs Sidensjövägen - jag körde då iaf där ikväll utan att se någon Kaberle.
knaskamilla: Du har naturligtvis rätt. Han är med i ett landslag. Säger så här: Tänkte inte på det.
Skönt att övriga modoiter får vila i alla fall, utom Weinis då, som behöver bättra på sitt skytte igen. Har han glömt att blunda med ett öga nu igen. det hade ju rättat till sig sen olyckan, men men nu ser det misstänkt ut.
Det är okej att missa att tänka på sådana saker i din ålder. Du är förlåten. Frågan är förresten om inte Weinis skulle ha mått bra av att vila han också? Jag tycker som TIKarna - vi skulle ha skickat hela Timrå i stället för att ta spelare från olika lag.
Tänkte lägga ut någon fin bild också, när jag ändå är i farten. Orkade inte leta så länge, så det blir en inte så fin bild...
Det finns olika sätt att hylla folk och händelser. Se så fina flaggor Frölunda har i sitt tak:
Har du en Canon digitalkamera så borde du börja använda den löpande gubben lite oftare. Eller så borde du gå och lägga dig tidigare, folk säger (ej självupplevt) att man blir stadigare på handen då. Fina flaggor annars, säkerligen.
Flaggan längst till vänster liknar mest någonting som Friscos arbetsområde gjort på roliga timmen, eller nåt. Röd flagga med vitt och grönt kludd på. Vad hyllar den förresten? Ungdomssektionen?
Det finns väl olika sätt att bli klassisk på?