Gavelo: Det är som fan om vi ska ha serieledningen fram till omgång 52 och tappa den nu. Skrattretande hade det varit. Men det här hade skrikit MoDo Hockey.
Sebastian Collberg (skada), Logan Cockerill (skada), William Pethrus (sjuk), Arvid Aronsson (sjuk) och Gustaf Franzén (försiktighetsåtgärd) är inte tillgängliga.
{10015}: Inte skrattretande, hur menar du där? Har du inte förstått att vara MoDoit är en lidelse, oftast i smärta. Du låter ibland som om du gått in i ett kloster med öppna ögon, sedan klagar du hos abbotten att du inte fick room-service?
sånt funkar inte i MoDo, vi är motgångssupporters oftast. Det är därför lyckan blir så stor om något positivt sker
puffe: Det finns inget som gör mig så galen och upprörd som MoDo men det är värt det för den enorma oförstörda glädjen när de vinner. Jag blir så nervös så jag kan inte sitta still. Tillbringar boxplay på huk i köket med flashscore när det är jämna matcher 😅
Törs aldrig tro att nåt ska gå riktigt vägen för jag blir så besviken. Hemskt med denna lidelse och passion för något man inte har kontroll över 😃
Lyssnade oxå på c more hockey, låter inte jättenära comeback ” a few weeks” men inte en månad bort Har inte ont, måste ha tålamod med benhelvete som måste läka ordentligt.
mattias - 74: Det känns som Löven har rejält med flyt gällande skador på motståndarna. Samma när de mött DIF då de hade som mest skadade just mot Löven.
{10015}: ja ärligt så skulle det vara så typiskt modo att leda serien från omgång 5 och sedan tappa den i sista omgången.
Men även om det är bra att sluta 1a, så är det ingen tragik att bli 2a.
Såg nu också att löven haft 2 skott på mål o ssk 10. De är tråkigt effektiva just nu löven alltså. Ungefär som vi var innan jul. Jag är i alla fall orolig över slutspelet