modomille: Vi har bra grabbar i truppen. Kan de bara fokusera på rätt grejer så har vi bra chans. Sen, har du skottläge så SKJUT! inte slöpassa till någon annan. Puckar på mål!
modomille: Det är bedrövligt att Berglund är med, max sjunde back med tre minuters speltid. När säsong är slut vill jag höra från ledningen varför han haft detta enorma förtroende sett till hans insatser. Bedrövligt är det
Vargen: Precis, vore kanon att vända hem till fullsatt Hägglunds med en stabil vinst. Sen minns jag tuffa matchserier över 7 matcher och vi går inte under om det skiter sig här. Känns som ärligt och rättvist lir i denna serie och då får vi ta det. Ibland skönt att inte vara tokfavorit.
Vargen: Som vanligt står 5 spelare och avvaktar och blir 2 meter från pucken hela tiden, varför är det så svårt att se lite framåt, påbörja åkningen innan pucken slås så man hinner fram innan BIK spelare kan passa den vidare.
Costanza: Svarten är ren humor alltså. Sågar MoDo vid minsta tillfälle och sen är det alltid en positiv spaning inlindad i en förolämpning. Gör vad som helst för att inte vara jävig.
smyl: Haha, man tycker ju att 100 miljoner på Svartens konto betyder mer än en sketen tjänst i media. Han försöker vara proffsig i ny jobbsektor. Fattar att han vill vara så beige som möjligt då.
Bad_Brett: Men alltså Bjerselius, vad är det för mellanmjölk över den killen, han är ju mjuk som ljummet smör, kom igen nu gubbar för tusan, BIK spelar tufft och då måste vi kunna svara upp
Bad_Brett: Jag blev utslängd efter 23 minuter på Café Opera. En IT-miljonär bjöd på förfest i Vasastan, hade betalt taxi och inträde. "OK. Nu måste vi byta ställe, Andreas är utslängd"
Hägglundsmaffian: Nu har han en sån där kväll där chansningar är allt han gör. Riskabelt som bara den att spela honom, men plötsligt kan man få betalt för det också så...
36. Ohlsson, Sebastian
15. Bjerselius, Jacob
12. Pettersson, Oscar
64. Bengtsson, Jacob
3rd Line
92. Olofsson, Jesper
20. Gästrin, Milton
91. Andersson, Linus
7. Anderson, Matthew
6. Johnsson, Theodor
2nd Line
22. Carlsson, Måns