snowden: Fint kontrakt av Hinken ändå 2 år ala 140 i månaden på en otestad dansk som ser ut som om han väger 250kg på isen 🙏🙏😉 Han har samma tendenser som Näsen också där han inte vågar gå in med kroppen så exakt vad ska han bidra med då? Är han en skön snubbe i omklädningsrummet eller? Har han högst rank på CS i laget? För inte fan har han några kvalitéer på isen så han måste helt enkelt bara vara jävligt skön utanför! Det är ju sånt Hinken värvar folk på oftast
Costanza: Nu när jag tänker efter så är det konstigt att man inte redan har kallat hem Theo. Han visade ju förra säsongen att han klarar av en roll i fjärde galant. Tror inte att han skulle göra ett sämre jobb än Benson eller True.
bollan123: Hinken har inte värvat en enda bra spelare på denna nivån i år. Tragiskt att han sitter säkert trots sin uselhet. Hade han varit chef någon annanstans inom den privata sektorn hade han fått sparken för länge sedan.
Sigge: True tror ju själv att han är Kucherov eller McDavid på isen ser det ut som. 5-6 minuter innan period var slut försökte ju han dra en backhandpassning på våran blå som sedan resulterade i en farlig chans för Brynäs. Att han gång på gång får göra sånt här skit utan att bli bänkad är otroligt??? Vad gör Karlin på bänken? Tänker vilken pizza han ska köpa ikv?
Costanza: TJ, LP och Norén i toppform till MoDo skulle behövas just nu som du säger! Tyvärr är hela laget Östersund också totalt ur form…
Tagesson (sportchef i Östersund) och Hinken skulle kunna bilda ett bolag tillsammans med affärsidén: ”hur man degraderar (monterar ner) ett hockeylag på bara en säsong”
NuMo: Skulle MoDo spela i NHL och få ett erbjudande att ta över Vancouvers kontrakt på 11.6 miljoner dollar per säsong så tror jag nog att vi skulle ha nekat honom :-)
Sedan vet jag inte ens varför du tar upp EP i denna diskussion :)
NuMo: Samtidigt, hur svårt kan det vara mot ett Brynäs som är ohotad 1:a i ligan och sannolikt inte är beredda att gå in i en grismatch fullt ut några veckor innan slutspel...
NuMo: Vad enkelt det går för Brynäs att göra mål. Tycker vi får jobba ihop till vår kvittering på ett helt annat sätt. Brynäs bara åker in i zon och skjuter mot Lassi