Wayne Gresky: Jag är så sjukt besviken att jag orkar knappt bry mig.
Jag förstår verkligen att ingen vill åka till swedbank å betala dyrt för att se skiten, modo kunde ha tagit 3 lätta och viktiga poäng i afton men de verkar vara många som har hjärnspöken så de är tamefan en omöjlighet att vinna en 3:e period.
Rätta mig om jag har fel någon, men modo måste ha ökat på felpassena och felbedömningar och missar med 400% i 3:e perran.
2-2 ja då är vi fast sist i tabellen, snälla modo värva nu... jag orkar fan inte längre som supporter att vara arg och besviken över att vi aldrig kan vinna trots att vi är så mycket bättre
Poffa: Molinder har ju allt för att lyckas, han måste bara förstå vad som krävs för honom för att plocka fram det. Om han gör det då är han en landslagspelare. Få samma utveckling som Enström d.ä fick helt plötsligt.
spud: Jag blev faktiskt ganska orolig efter första 5 minutrarna, då det såg lite trögt ut, man backade hem och gav dif tid att starta anfall, men som sagt grabbarna har höjd sig =)
Någon straff skulle det inte ha varit, men jag undrar varför den där spelarna-har-ansvar-för-sin-egen-klubba-regeln inte gäller målvakter. Wesslau är inte i närheten av pucken när han fäller Aasen.
Berka: Jag är nöjd, hade förväntat mig att vi behövde hela första perioden innan vi kom upp i tempo. Hoppas vi kan starta andra bra, genomföra PPbra och efter att vi gjort mål så behåller vi initiativet.
15 min spelat och matchen känns jämnare, modo har ryckt upp sig och spelar mer ofensivt och har dessutom PP nu för första gången i matchen.
1-0 kommer precis efter att dif blivit fulltaliga och det känns som att modo med minuten kvar av första tagit över matchen och en avaktande utv. på en djurgårdare är oxå i detta nu aviserat från domaren.
spud: Vi spelar ju bra bortalagspel på hemmaplan iaf. Tar taskiga utvisningar, backar hem i egen målgård så fort dif har pucken och skapar absolut inget framåt. Hejja modo
Nu var jag lite disträ, men lyssnade just på Hasse intervjua Skröder. Och trots att samtalet var inne på landskamperna skröder spelat så missade Hasse hela målet genom att inte förmedla om PÅS gjort mål eller ej.
Jag förstår verkligen att ingen vill åka till swedbank å betala dyrt för att se skiten, modo kunde ha tagit 3 lätta och viktiga poäng i afton men de verkar vara många som har hjärnspöken så de är tamefan en omöjlighet att vinna en 3:e period.
Skitlag skärpning värva