Rytter: Ser tyvärr inte matchen slog på precis när vi gjorde 3-3 fick då för mig (fånigt nog men ni fattar) att det betyder otur att titta men grymt starkt att ta 0-3 och stå emot två 5 minutare. Med 2 nyckelspelare vorta
henkeiskogen: Vad är detta nu? Tredje på tre matcher där en sargstuds gör så vi släpper in ett mål när Tex står... Vilket bra målvaktspar vi har Guden och Tex med 84% sedan comebacken....
bollan123: Ja tycker vår MV tränare ska gå igenom med våra målvakter om man verkligen inte kan släppa pucken som går bakom mål för att slippa göra en snurr åt fel hål och istället hålla sig i mål...
Starkt att hämta ikapp 0-3 men det är inte en slump att vi fortsätter förlora matcher och har tappat en serieledning på arton poäng. Som Karlin sa, Vi måste sluta tycka synd om oss själva. :)
{9233}: Vi fick en 5+game för något som inte var det och de slapp en solklar 5+game. Gör ju inte saken bättre att de släpper holdingen på AP där det såklart i anfalöet det leder till gör mål.
{9108}: äsch, jag tycker detta är ett styrkebesked. Tycker modo spelade bra och snabbt. Vi kan verkligen gå långt i slutspel ifall vi håller oss borta från femminutare
{7639}: Sjukt trött på domare som så fantastiskt usla. Herregud, måste finnas bättre än de som dömer allsvenskan. Lückner var fantastisk coach för oss men, nu när han blivit senil kanske han skall plockas bort från sin ”expertroll” på cmore.
Rytter: Inställningen vi kom ut med i period 2 och 3 ger mig visst hopp. Vi visade att vi klarade av att tävla.
Jag undrar om det på sätt och vis gynnar oss att vara lite skadeskjutna. Ingen kan gömma sig nu, alla måste bidra. Man får spela mer, kommer in mer i matchen etc.
henkeiskogen: Såg du samma match som oss andra? Först en solklar boarding att likna med ett mordförsök följt av en karriärsdödare i form av en knäkapning.