Ben Perrault: Snälla MoDo, kör ut djurgårn ikväll så det bara sjunger om det. Även om HA blir tomt utan er så vill jag bara få se Garpen gråta lite extra i efter-match intervjun
Bollkaka: garpen kommer skylla på allt å alla om de torskar. Känns som en sån människa som inte ens skulle gratulera motståndarna efter en serie där han inte går vinnande ur
Dif ändrar om i formationerna för att de är osäkra för hur det ska gå, Bara till vår fördel! Om vi ger absolut järnet i kväll och spelar vårt spel vinner vi enkelt, ju fler matcher i en sådan här serie som är spelade ju tydligare är det vilket av lagen som är bäst, det som är poängen med bäst av 7 matcher!
Antijinxar och tippar att DIF reducerar matchserien ikväll. Hemska tanke och det sista man vill. Men man kan aldrig vara riktigt trygg med MoDo. Ni skapar känslor på alla möjliga sätt och vis och det är väl mycket därför man håller er så högt. Hoppas verkligen att ni avslutar hockeysäsongen ikväll, så att vi får se ”Garpen” grina efteråt. Lycka till ❤️
SPOODI: Tror och hoppas på att Guden gör en riktig monstermatch ikväll. Han har ju en historia av att vara svajig i en match för att sedan dominera matchen efter. Tänker främst på serien mot Aix.
{9682}: Jag som har svårt o vinna på spel funderade på att dra vinnare på Dif för att det ska bli vinst ikväll.. Men det känns fel att ha nån som helst glädje i att Dif vinner🤔
Börjar bli lite snurrig i huvudet, trots att det är en timme kvar till nedsläpp. Råkade ta ett par öl och en liten wirre, tänkte att nu gäller det att komma upp i varv. Lugn nu!
En timme kvar. Jag öppnar en öl väldigt långsamt. Det borde hjälpa.
{9682}: Nån mer än jag som varit lätt illamående, nervös och haft en eller annan tanke på kvällens match, idag? Är kanske unik...Nu går man snart in i bubblan, väl mött efter en period, eller efter matchen, eller inför ev. fredagsmatch. Men kan vi bara inte avfärda motståndet snabbt o effektivt nu. Behöver vila ut efter 7 långa år
Tänkte att om jag gasar på med bilen i full fart förbi Hallstahotellet rakt ner för skidbackens brant och därefter ser om jag ordnar upp det, så innebär det att det går bra ikväll. Men så ångrade jag mig.
puffe: Nu jävlar!!!! Gjort allt i min makt😁🙈 sjukskrivet mig från jobbet för att stötta grabbarna med först med en jävla massa kaffe som på den goda tiden på lilla stå på kempis, men nu gått över till lite mer alkoholhaltiga drycker😂😂 detta är mitt första inlägg och nuuuu vill jag se den enögda publiken på läktarna som kastar in termosar, skor och gärna tv-apparater vid tveksamma domslut😱 för nu ska hufvudstaden ut med huvudet före💪👊👏 skål alla Ångermanlänningar, jämtlänningar, medelpadingar, ja kanske någon Umeåbo också😉 nu åker vi!!!!
{9682}: haha, vi pratade alltid om icing-ove på lilla stå😂😂 Nu är gäller det för grabbarna att kötta på in åt h-vete för det står otroligt mycket på spel😁 vinner dom ikväll så kommer Ö-vik verkligen gå bananas
{9682}: Gör som Ove, drick vodka 😄 jag hade i mig 7 öl innan match 6 i finalen 2007 för att orka. Idag blir det mineralvatten och därmed stor risk för fosterställning i köket mellan varven
om ni är nervösa så är era spelare 10 gånger nervösare! släpp loss