Ben Perrault: Är redan på plats, ska bli jäkligt kul. Enligt mina källor kommer Lindbom inte att stå i Fbk buren, hoppas det stämmer, tycker han riktigt bra
Ben Perrault: bor ni i stan så är tipset att lämna bilen och ta ngn av alla gratis hockeybussar till arenan, går tillbaka såklart efteråt Då slipper ni parkering och ngn som ska vara chaufför
SPOODI: Nej, det har varit ett stående skämt som startades av Costanza. Målet var att någon gång lämna allsvenskan och gå upp i SHL och då var målet att spöa FBK på bortaplan. Sedan har det hållits vid liv i flera år här på forumet. Tyvärr blev det ingen resa den här gången.
SPOODI: Blir nog svårt idag. Vi får hoppas att * Färjestad har en match mer i benen i veckan och kan vara lite slitna * Har spelare som ska till landslaget och kanske kan ha lite tankar där * Tar tidig semester när man *bara* ska städa av nykomlingen Modo lite lätt
Minus är väl att Modos match och urladdning mot Timrå gör att det är lite tomt i tanke och kropp idag. Vi behöver nog Lassi och ännu en stor insats från honom för att vinna.
eltifoso: Kan vi inte dela brodligt då På dessa 2 möten så får vi 3 pinnar var 😁. Lite Win Win.. men handen på hjärtat.. Så hjälper ni oss jätte mycket. 😉 Ni har ju råd med det?
dempa: Tyvärr inte. Har en nära släkting som har den dåliga smaken att fylla jämnt idag med kalas såklart, grrr. Blir att se mathcen med viss fördröjning i natt då. Men kommer ny chans inom kort. Blir skönt efter jul att inte behöva möta Färjestad borta igen innan slutspelet
MorganaLefaey: Har sett en massa matcher i Karlstad och det är frapperande ofta hemmalaget skräller och tar hem segern. Men vi vann dock när lille Chara mötte giganten Hinote
Costanza: vi får anordna en HS-buss tycker jag. jag kan sitta i baksätet och prata siffror som ingen är intresserade av, du skriker KÖP och TACKLA till alla du ser, med mera. blir en bra resa som avslutas med enkel seger