Greenwolper: haha ser hundra interference från Frölunda 😂 men jobbigt det är att höra tv4 äckliga kommentatorer. Jaaa vad skönt. F*ck you tv4 och shl!!! Måååål!!!
{10522}: vi kan väl skriva in en förlust för modo och hv idag. då behöver hv ta exakt alla poäng resten av vägen, modo får inte ta en enda poäng, och hv behöver ta in just nu 14 mål...
{7426}: Skulle vi ta oss till play-in så kan vi nog skrälla till och få laget vi möter svettas lite extra speciellt om vi skulle lyckas få Timrå >:) Oavsett om det blir play-in eller inte så är det ett MVG på denna säsong.
grimiss: Varför skulle vi spela på topp när målet med säsongen är uppnått, dock? Tror inte det blir många poäng de här sista matcherna. Men gott så, vi klarade det.
Framnäs: Exakt! Målet vi satte innan säsongen är uppnått. Vem fan bryr sig om play-in där vi ändå inte har något att göra. Nu tycker jag spelarna kan ta golfsemester
Sigge: håller med. Syndes på matchen idag att glöden för slutspel inte finns där. Hade vi ens 4 tacklingar under matchen? Frölunda däremot small på i varje situation - helt annan inställning/glöd.
Hoppas LP får lite speltid kommande matcher. Grabbarna i laget har gjort ett oerhört bra jobb som säkrat kontraktet med så många matcher kvar.
{10522}: Kan ju ha något med att det varit en jävligt tuff vecka där vi tog oss an LHC förra lördagen, kom tillbaka och snodde ett poäng från Växjö och sen slog spiken i kistan mot HV. Såklart grabbarna inte har samma energi som förra matchen, när all fokus låg på den.
{7426}: När Hinken svarar som han gör , ”Jag kan inte prata om det” och ”vi har en budget att förhållande till oavsett vem det gäller” och ”Jag såg att ÖA gått ut med att han går till Rögle och så kan det mycket väl bli” så ser jag det som klart att Josh lämnar.
Hoppas Hinken meddelar några fantastiska nyförvärv direkt säsongen är över.
Och Luleå förlorat mot skräpgänget… herregud vad Luleå är värdelösa, Sellgren bryt kontraktet och kom hem!