- Dags för islossning i numerärt överläge snart tycker vi spelar bra och skapar lägen. - förhoppningsvis kan vi få ordning på defensiven i andra perioden.
Greenwolper: Tänker att vi borde köra kontringsspel a la Växjö i just den här matchen. Jag vet, det är inte vårt spelsätt. Men vill vi straffa HV i sin iver över att ta poäng känns det som säkraste kortet.
Framnäs: viktigast mot hv tror jag blir det mentala spelet. Deras hjärnspöken är redan och nosar på dom. Gärna att vi sätter en snygg propp, dom får dominera och snöpligt missa målchanserna varpå vi tjyvar dit en puck - klappat och klart
grimiss: intressant match idag, framför allt för att få ett svar på var modo står någonstans. ingenting avgörs såklart idag men det blir en bra referens.
JoJo2613: Bättre han får fortsätta försöka hitta kemi i nuvarande. Direkt Ranta är tillbaka så går han in i första igen, då det väl är den kedja som sett klart vassast ut hittills.
Zource: Jag kan titta på telefonen om jag vill. Men på ett sätt tycker jag det är lite skönt att se liten annan hockey och hålla lite distans till modo, när man fastnar för tungt i hjärtelaget så går det ju knappt att leva ett normalt liv, hela livscykeln präglas av hur det går för Modo och det orkar jag inte med 👍🏼
- förhoppningsvis kan vi få ordning på defensiven i andra perioden.
Kul att säsongen är igång!