Frontschwein: Jag är så jävla less på honom. Vad ser han i Berglund/Norlinder och varför chansar man med Ranta nu när vi spelat bra ett tag? Förlorar vi är det 100% på Karlin.
{10884}: Märkligt att HV tillåts att konstant haka Modo spelarna. Klubborna är konstant kring handskarna . Det är inte sån hockey man villl se, haka med med klubban det kan till och med jag göra men att spela underhållande hockey kan jag inte men det blir svårt att göra mot ett lag som fuskar med hjälp av domarns hjälp
{10884}: exakt. Jag har en liten teori om att den som har minst puck i denna matchserien kommer vinna. Mindre puck betyder färre pucktapp och andra misstag.
Haha! Vilken kontring. och just i frispelningen till Aagaard så frös bilden i direktändningen för mig. Det var bara att hålla tummarna för avslutningen och det gick ju bra.
Sigge: HVs chans är väl om de börjar spela tufft efter sargerna och vinner fram pucken, då kan vi lätt fastna i egen zon, Det hände en eller två gånger i första,
Men man kan se att vårt lag gillar att spela i kväll Det påminner lite om den sista matchen mot Djurgården!