Robin Ztorken L: Håller inte med om Ruohomaa, i rätt omgivning kommer han att funka riktigt bra! Han har såhär långt inte fått spela med en enda målskytt t.ex.
Och använder man Ranta som man gör med Södergran, dvs som en stor stark spelare så kan även han få vara kvar! Någon målskytt har han dock aldrig varit på seniornivå, och kommer förmodligen aldrig bli heller!
O´Regan är jag beredd att ge lite mer tid, han hade väl inte spelat match på 6-8 månader när han kom?
Nu har vi det lag som vi har och visst alla kan inte producera. Men alla kan fan i mig jobba och slita. Vinna dueller och sätta in en tackling och täcka skott. Så länge det finns inställning så har man vunnit mycket.
NuMo: Är väl ingen som tjatar om oljemiljoner, det är tre svaga nyförvärv som inte håller på denna nivå. Betänk då att de skulle bära laget och vara ledande, nu känns dom som blysänken. Ingen har visat något än så länge i alla fall, tre floppvärvingar så lång, hoppas de kan motbevisa mig och det snarast!!
Robin Ztorken L: Du har väl sågat typ allt och alla de sju år jag varit här så fort vi inte utklassar motståndet. Finns det någon i detta lag - förutom årets målisar - du inte velat skeppa?
NuMo: Fattar inte hur osäkerr Berhard blivit, i HA öste han in mål i SHL har han väl inte skapat ett?? Förstår nu varför han inte lyckats på högsta nivå, helt utan tanke. Stjärnorna vi värvat lyser fortfarande med sin närvaro, det är faan bedrövligt att se dom. Ruohoma , Regan o Ranta bör ersättas omgående , Hinken i all ära men här har hanköpt tre grisar i säcken!!
Karlins huvud borde se ut som en blodfylld hemorrojd i pausvilan angående kampmomenten. Vi måste vara snabbare framme vid situationerna i stället för att glida fram i vissehet i att vafan, där borde jag ju redan ha varit.
pean: Oavsett om det är spelare i mitt lag eller inte, så kommer jag aldrig förstå varför man satsar på att komma in med knät så där. Så otroligt korkat på alla sätt.