Inlägg: 2598618
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 23-11-18 Borta
Steken84: Inget man är stolt över att ha skrivit, eller? Tycker VI är bra hemma som borta :)
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 23-11-18 Borta
Steken84: ojoj, vad du tar i från fotknölarna
Nu sågas det ordentligt
Nu sågas det ordentligt
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 23-11-18 Borta
Tyvärr kom väl det där målet väldigt logiskt, Malmö det klart bättre laget såhär långt!
Men försvarsspelet framför mål??? Försökte inte ens flytta på killen, var det Rundblad?
Men måste bara säga, fan vad fin han är Lassi, magiskt fina sidledsförflyttningar!!
Klubben måste göra allt för att förlänga med honom, lär dock bli tufft!
Men försvarsspelet framför mål??? Försökte inte ens flytta på killen, var det Rundblad?
Men måste bara säga, fan vad fin han är Lassi, magiskt fina sidledsförflyttningar!!
Klubben måste göra allt för att förlänga med honom, lär dock bli tufft!
+ 1
Återigen så spelar man taffligt i egen zon och blir av med pucken. Åk hem till övik. På borta is har ni ingenting att göra