Även Lehtinen gör ytterligare en riktig matchvinnar-insats. Chanslös på de mål som han släppte in, men räddade sååå många A-chanser. Ruggigt härlig 3-poängare!
Greenwolper: Fyfan vad skönt med tre poäng! Nervöst i slutet. Och domaren försöker hjälpa Malmö men vi krigar tills oss segern! Varför 6-4? Underbart!!!
Oavsett hur det slutar så gör Brickley återigen en fruktansvärt bra match. Glad att ingen lyssnade på mig när jag vurmade för att skeppa honom redan innan säsongen.
bengt88: Det värsta med Ruohooma är att man flera gånger sett att han HAR den där "spetsen" som vi egentligen behöver, men så gör han såna här matcher där han är slö som fan och inte hittar fram med ens de enkla passningarna..
jonsson: Mitt tålamod med Ruohomaa är helt slut faktiskt, drar konstant ned på tempot och letar en passning/dragning för mycket och 4-5 felpass rakt in i mitten i egen zon per match, skeppa omgående och sätt EJK där i väntan på att en center kommer ut på marknaden. Kosta vad det kosta vill han måste bort
NuMo: Nu är du få.. nä, jag skojar ;) Oregano har väl egentligen varit rätt hyfsad defensivt hela tiden sedan han kom in. Det är ju dock inte därför han värvats. Tycker han kommer igång mer och mer nu.
Kanske man kan få en liten paus gällande det eviga tjatet om 3 poängare borta. Borde varit en större vinst