SPOODI: Det smärtar och säga det men Woods förstör sin kedja, han är liten, svag, rädd och anstränger sig inte alls, han går inte in i trafiken och ger upp så fort han möter motstånd.
Det borde vara en självklar bänkning när Sam är tillbaka.
{10015}: Ska inte försvara Berglund allt för mycket men det är fan riktigt pissigt att vara 7e back och hoppa runt i olika konstellationer. Sen skulle jag inte skylla det målet på honom. Vi har 3 spelare vid förlängd mållinje det får inte hända.
{10015}: Hinken tror fan han är större än laget . Med lite självinsikt borde han avgå. Han är ju enskilt största anledningen till att det ser ut som det gör.
Rht: Inget blir bättre om han avgår, du har vi ingen som jobbar för en trupp nästa säsong... Hoppas vi får en handlingskraftig VD som har förtroende av styrelsen att göra förändring.
Är allt för att ha spelare/ledare med lokal koppling men då ska de fan vara bäst lämpad eller lika bra som någon extern.
{10015}: Jag skulle gärna höra från Karlin hur Benson eller Woods är bättre än LP. Man värvar alltså in en trött nordamerikan som gått arbetslös i ett halvår, så att man kan sätta en talang på bänken. Den här klubben är så misskött att man skäms.
Bad_Brett: Jo men vad var det han hade kunnat göra där egentligen? Mest synd att Karlin tror nu att alla baklängesmål beror på LP. Oerhört märkligt tänk att man lånar ut honom till Östersund för att få speltid och erfarenhet, men nu så spelar han inte med Östersund och får knappt spela med oss heller. Ingen speltid i princip. Utvecklande!
Gavelo: Det där snacket var bara spel för gallerierna. Man ville verka kravställande och att man ska förtjäna sin speltid. Men då tar Hinken in en Hutsko-kopia och tränarna låter Woods fortsätta glida runt utan att uträtta någonting. Han har väl knappt ett skott på mål sista 10 matcherna?
Monno: LaDue är imponerande impotens offensivt. Han rör sig ju bra och det ser ju på sätt och vis bra ut hans aktioner men det är verkligen helt menlöst.
Förväntar mig ett utökat kontrakt till skräp som Byström, AP och en förlängning med Vigenault.
Sen får väl Victor Berglund ett vettigt kontrakt på 285 000 / mån för att stå och bli flyttad på vid egen bur.