Greenwolper: tacklingen är nästan identisk med den Benson delade ut på Karla kunde dessutom ha försökt spela pucken. Aja skitsamma en avstängning hjälper inte oss något alls så kunde inte bry mig mindre
SPOODI: å den benson lägger tycker jag sitter i axeln medans denna är rakt i plytet. Ah jo sant håller med. Det som stör bara är nivån. Speciellt när de skall få bort huvudtacklingar. Känns som ett lotteri allt. Men men är väll bara glömma å gå vidare. Underbar skön seger igår. Den får man njuta av🥳🥳
Greenwolper: Hoppas hinken hittar några spelare som kan göra skillnad medans vi har häng. Vi bör inte tappa hoppet helt, det är inte många poäng upp till säker mark.
Greenwolper: Ja det är helt sjukt hur mycket Ranta hakas eller framförallt hålls fast. Men i den här ligan är det ju helt ok att hindra spelare så länge det inte är med klubban...
{7426}: Ja det är väl den enda uppsidan med den värvningen, att han mest troligen kan spela för oss i As där han gissningsvis är en rätt okej spelare, framförallt offensivt.
Gavelo: Men om vi åker ur så kommer Berglund säkert dra någon annanstans. För enligt honom är han för bra för HA. Blir väl ett nytt försök i Finland då.
Gavelo: Jag tycker att Byström har varit bättre än Noren, så jag tycker att han har behövts. Och jag tycker att Berglund har varit bättre än Byström, så jag tycker att det är värt ha dom som billiga 7e 8e, framför allt om vi får skador.
Gavelo: Man såg ju också på Sunbergs 1-1 mål. Tror tom Berglund skrinnar framåt medan Sundberg tar pucken vänder om och är klart före Berglund när han gör mål. Kontentan är Berglund inte bättre på skridskor? Kolla matchsamandraget så får ni se.