dempa: Fråga skåningen Tarasov.. Jag hade övikspolare som var Djurgårdare trots att vi hade ett lag i Elitserien. Ingen koppling annars till 08. Gillade väl laget.
dempa: Har hört att de är personer som fötts i fosterhem och har minst 6 fingrar på händerna. Då får de automatiskt medlemskap i Modo. Men jag kan ha hört fel...
Costanza: MoDo Syd är väl till största del inaktiv i dagsläget och har varit det ett bra tag. MoDo Småland och MoDoiter Øresund styr upp väldigt mycket där nere som jag förstår det. Rätt ska vara rätt!
Vikingmodo : Men, ganska många har nån gammal koppling till Norrland i släkten. Noterade dock att antalet MoDoiter i ex.vis Scandinavium exploderade när Foppa & C:o började härja i Elitserien på 90talet .
Tarasov: fina historier alla bär på. skönt man inte är ensam, tänk att vi är så många som tvingar oss att lida istället för att bara släppa och gå vidare. för det går ju inte! min fru (från Norge iofs) förstår inte detta självplågeri.
{10015}: Jag tror inte det blir någon jättestor effekt så spelmässigt då både Ranta och Jasek är helt ur form, men jag hoppas det kan ge effekt i form av en konkurrenssituation på sikt och i kvalet.
Jag antar att True , Benson och Olsson ska ställa upp i egen zon och slå sarg ut i 60 minuter, allt annat vore märkligt.
Costanza: I kväll har vi goda chanser att vinna helt klart. Det absolut viktigaste är att Norlinder och Bella inte spelar med varandra, där sparar vi iaf 2 mål bakåt per match.