Dundee: Bernhardt tack för allt! -2 och nu drar du på dig den dummaste utvisningen jag sett. Snälla åk till Timrå eller något. Gäspar för mycket fritid om honom
{9844}: Den är onödig och dum. Om det inte var farligt skulle det inte bli utvisning. Men 3 mål bakåt och alla är ordnade utav #40 men fortsätt på du. Inte hans fel 😆😆
bollan123: Seriöst. En så kopiös lös petning på plocken var bara utvisning för att IKO föredömligt bråkade med MoDo-spelarna. Det fanns exakt noll risk att göra mer ont än att tappa en tops på foten, men onödigt av Bernhardt.
Inget annat lag kan väl ha varit så här dåligt, och torskat en period med 3-0 mot IKO? Man ser ju att det inte är landets bästa lag direkt, men vad säger det då om oss?
Rytter: Blir så otroligt arg att vi verkar helt övergett ödmjukheten från starten av säsongen. Istället för att säkra bakåt är det numera öppna spjäll men samtidigt sätter vi ju inga chanser framåt.
Bad_Brett: Vi har ingen förstafemma, den vi kallar det är sämst i serien. Ranta ochO Reagan är spelare som grisar vi köpt i säcken. Vi måste hitta en lösning där, snarast!!
Robin Ztorken L: Nej nej, Oregan är en klass spelare som har finfin statistik från Ahl enligt majoriteten. Jag har själv aldrig sett någon storhet i den spelartypen han representerar och hittills är han en flopp, men han ska få minst 10 matcher innan jag sågar honom. Ranta som är Pelle Hägglund personliga favorit uträttat nästan ingenting förutom att hålla pucken för länge, man kan räkna upp 7-8 spelare som ligger halvvägs upp på lönestegen som är bättre i dagsläget.
20 minuter kvar att motbevisa mig, kom igen Modo, Bring it!!!
Hur naiva kan man vara